Försvunnen nyckelknippa

Celija

Trådstartare
Tänkte höra om det finns någon som kan 'se' vart min mammas nyckelknippa tagit vägen. Även förslag på vart vi kan leta bara ändå mottages tacksamt.

Den är stor, det är många nycklar på den, det är en bricka med hennes namn på samt sitter på ett nyckelband. Den är ganska enkel att se.

Sist någon såg den var för flera månader sen då min syster använde den till tvättstugan, hon la den sedan på sitt skrivbord och hängde därefter upp den i hallen. Efter det är det ingen som sett eller använt den, säger dom åtminstone...

Vi har vänt upp och ner på hela huset så den måste ligga på något riktigt knepigt ställe eller ramlat ner i ett svart hål, typ. Om den inte försvunnit ute. Den används inte ofta så den kan ha varit borta ett tag.
 
Sv: Försvunnen nyckelknippa

När vi har saknat sådana saker har de oftast legat och lurat i någon väska man använt en gång (ev för länge sedan) :p
 
Sv: Försvunnen nyckelknippa

Ramlat ner i en sko? Eller i en jack ärm?
Nedgrävd i hundens säng??
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 859
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 373
Senast: Calmiche
·
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
14 966
Senast: Emtherlia
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
50 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp