Y ska på premiering i slutet av aug.Apropå @Sryoqwe inlägg. Är det fler som ska visa sin häst i år?
Jag kan knappt gå, än mindre springa med min fot, det i kombination med ingen dragbil eller transport samt blyg kille gör att jag står över visning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Y ska på premiering i slutet av aug.Apropå @Sryoqwe inlägg. Är det fler som ska visa sin häst i år?
Jag kan knappt gå, än mindre springa med min fot, det i kombination med ingen dragbil eller transport samt blyg kille gör att jag står över visning.
Jag hade planerat för det men insåg nyligen att stället jag alltid åkt till verkar inte ha i årApropå @Sryoqwe inlägg. Är det fler som ska visa sin häst i år?
Men vad trist att vara fast i hagen. Jag skulle bli tokig tror jag.Efter några veckor på bete tänkte jag sätta igång Pål igen. Vi har tränat lite omvårdnad med startknapp (rengöra ögon och spraya flugspray) och uppsittning (klia medan jag lutar mig över honom) i hagen, men idag var det dags för promenad igen.
Pål var supertaggad och skyndade iväg på den nya, roliga stigen. Men tyvärr blev hans hagkompis helt vansinnigt orolig, så det var bara att ge upp och vända tillbaka.Så nu är vi fast i hagen en knapp månad till. Känns trist, men så är det ibland.
Men vad trist att vara fast i hagen. Jag skulle bli tokig tror jag.
Finns ingen sjukbox eller så man kan ställa kompisen i medan man gör något? Eller klättrar den på väggarna då?
Men så trist..Vi står långt från stall eller andra hagar tyvärr. Så bara att vänta på installning.
Jag ska försöka träna lite stillastående på matta iaf, det behöver vi nöta! Men motivationen är rätt låg då Pål kanske säljs snart.
Men så trist..
Om det verkar finnas intresse och chans att han sälja snart hade jag nog med underhållit det som gjorts under någon månad, eller om nåt behövde vara inlärt till inridningen i höst så hade jag tränat det.

Premiering idag.
Supertaggad treåring men som ändå skötte sig väl
41p och bäst av de tre fjordstona i samma ålder. Och en väldigt fin kritik.
88889.
Någon bild kommer senare.