Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ryktas nu om att Hadjar hamnar i Red Bull med Max nästa år. Och att Arvid Lindblad hamnar i RB med antingen Yuki eller Lawson.
Hoppas klimatet i Red Bull är mildare utan Horner, även om läskige-Helmut är kvar. Så de inte mosar Hadjar också.![]()
Ryktas nu om att Hadjar hamnar i Red Bull med Max nästa år. Och att Arvid Lindblad hamnar i RB med antingen Yuki eller Lawson.
Hoppas klimatet i Red Bull är mildare utan Horner, även om läskige-Helmut är kvar. Så de inte mosar Hadjar också.![]()
Funderar på att betala för att kunna kolla på söndag.. men vart? Vad är bäst bang för the buck?
Jag tycker F1-tv är himla prisvärt!Funderar på att betala för att kunna kolla på söndag.. men vart? Vad är bäst bang för the buck?
Jag tyckte han var lite underhållande så länge som man hade känslan av att han iaf var en skönare typ mot egna personal, familj etc.Jag tycker Horner var skitläskig men gillar ändå på skämsvis. Pinsamt
Ayao Komatsu är ju urgullig btw.
Och jag längtar till Bottas återkomst, jag med medelålderscrush på honom och hans flickvän, de är bedårande verkliga på nåt vis.
Tycker det mest kostar multum och så ingår massa sportboll som jag har noll intresse för...Hoppas någon kan komma med bra tips om du inte redan löst det – jag kollar F1 hos pappa.
Kvalet i Singapore är avklarat! Resultatet blev som följer:
Visa bifogad fil 175130
Tycker det mest kostar multum och så ingår massa sportboll som jag har noll intresse för...
Men har för någon anledning börjar drömma om Max Verstappen flera nätter i rad, så kanske ska ta det som ett tecken att betala för F1-tv som tipsats om![]()
Vill vi veta vad som händer i de drömmarna?![]()
Är det denna du menar? https://www.formula1.com/en-se/subscribe-to-f1-tvJag tycker F1-tv är himla prisvärt!
Jättebra kommentatorer som är både kunniga, intressanta och roliga. De har fd förare, analytiker, programledare etc och ger info på ett lättsamt och kul sätt.
Finns massor med material utöver själva tävlingen. Alla träningar finns i fulltid och 10-minuters ihopklipp. Samma med kvalet.
Finns F1 academy, F2 etc med om man är intresserad.
Samt pre- och post-shower etc.
Vill vi veta vad som händer i de drömmarna?![]()
Hahaha!! Insåg efteråt att alla kommer tro att det är snusk på gång :P Men nä, har jobbat på ett par olika bilsport-evenemang både som arrangör och funktionär, så it was strictly businessAjemen!
Ja, precis. Har för mig att de ska ha något för enstaka månad. Men kan ha fel.Är det denna du menar? https://www.formula1.com/en-se/subscribe-to-f1-tv
300/år känns ju rimligare än typ de som är uppe på 5-600 per månad i Sverige...Ja, precis. Har för mig att de ska ha något för enstaka månad. Men kan ha fel.
Vi kör årsvis prenumeration.