Formel1 (utbruten från Störiga saker vi stör oss på, del 31.)

Bukefalos 30 år!

Ryktas nu om att Hadjar hamnar i Red Bull med Max nästa år. Och att Arvid Lindblad hamnar i RB med antingen Yuki eller Lawson.
Hoppas klimatet i Red Bull är mildare utan Horner, även om läskige-Helmut är kvar. Så de inte mosar Hadjar också. 😬

Ryktas nu om att Hadjar hamnar i Red Bull med Max nästa år. Och att Arvid Lindblad hamnar i RB med antingen Yuki eller Lawson.
Hoppas klimatet i Red Bull är mildare utan Horner, även om läskige-Helmut är kvar. Så de inte mosar Hadjar också. 😬

Jag vill typ hänga i Hadjars ben så att de inte kan ta honom. 😭

Jag tycker Horner var skitläskig men gillar ändå på skämsvis. Pinsamt🫣

Ayao Komatsu är ju urgullig btw.
Och jag längtar till Bottas återkomst, jag med medelålderscrush på honom och hans flickvän, de är bedårande verkliga på nåt vis.

Baku bjöd på ett struligt kval med många rödflaggssituationer. Några förare är eventuellt föremål för bestraffningar på grund av felaktigheter under gul-och dubbel gulflagg, tänker då på Antonelli, Bortoleto, Stroll och Sainz – vet inte om jag glömt någon i skrivande stund.

Resultatet av kvalet, just nu, är som följer:

1000048810.webp

Gud vilket utdraget kval. 😅 Trodde aldrig dom skulle komma i mål. Gläds såklart åt Lawson. 🥳

Och så gläds jag såklart åt Dino i F2 🥳🥳🥳

Funderar på att betala för att kunna kolla på söndag.. men vart? Vad är bäst bang för the buck?
Jag tycker F1-tv är himla prisvärt!
Jättebra kommentatorer som är både kunniga, intressanta och roliga. De har fd förare, analytiker, programledare etc och ger info på ett lättsamt och kul sätt.

Finns massor med material utöver själva tävlingen. Alla träningar finns i fulltid och 10-minuters ihopklipp. Samma med kvalet.
Finns F1 academy, F2 etc med om man är intresserad.
Samt pre- och post-shower etc.

Jag tycker Horner var skitläskig men gillar ändå på skämsvis. Pinsamt🫣

Ayao Komatsu är ju urgullig btw.
Och jag längtar till Bottas återkomst, jag med medelålderscrush på honom och hans flickvän, de är bedårande verkliga på nåt vis.
Jag tyckte han var lite underhållande så länge som man hade känslan av att han iaf var en skönare typ mot egna personal, familj etc.

Ja, kul att Bottas får köra igen!

Hoppas någon kan komma med bra tips om du inte redan löst det – jag kollar F1 hos pappa. :D

Kvalet i Singapore är avklarat! Resultatet blev som följer:

Visa bifogad fil 175130
Tycker det mest kostar multum och så ingår massa sportboll som jag har noll intresse för...
Men har för någon anledning börjar drömma om Max Verstappen flera nätter i rad, så kanske ska ta det som ett tecken att betala för F1-tv som tipsats om 🫣

Jag tycker F1-tv är himla prisvärt!
Jättebra kommentatorer som är både kunniga, intressanta och roliga. De har fd förare, analytiker, programledare etc och ger info på ett lättsamt och kul sätt.

Finns massor med material utöver själva tävlingen. Alla träningar finns i fulltid och 10-minuters ihopklipp. Samma med kvalet.
Finns F1 academy, F2 etc med om man är intresserad.
Samt pre- och post-shower etc.
Är det denna du menar? https://www.formula1.com/en-se/subscribe-to-f1-tv

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat