Lycka till!!! Den på Irland?Veterinärbesiktning idag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!!! Den på Irland?Veterinärbesiktning idag!![]()
Japp!Lycka till!!! Den på Irland?
Så kul!!!Japp!
Den gick igenom utan problem vad jag har hört, men inte pratat med veterinären än. Hoppas de ringer mig på måndag.
Grattis!JAG HAR KÖPT EN HÄST!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den åker på torsdag, så i helgen nån gång. Nu återstår det bara att hitta en karantänplats tilll henne!Grattis!
När kommer den hem??
Grattis! Så roligt!!JAG HAR KÖPT EN HÄST!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gah, hon skulle hämtas redan ikväll!Grattis! Så roligt!!
Fantastiskt om du kan få hem henne så fort.
![]()
Fick precis upp denna hästen på TikTok. En svensk som var och provred men tyckte att den var för het och framåt
Japp!Fick precis upp denna hästen på TikTok. En svensk som var och provred men tyckte att den var för het och framåt![]()
Ja såg verkligen ut som en ”åka häst” hästJapp!
Såg det.
Ser fram emot att ”åka häst” framöver nu då.![]()
Fick precis upp denna hästen på TikTok. En svensk som var och provred men tyckte att den var för het och framåt![]()
Är väl så de är som sagt överlag väl ?! Min fjordhäst tycker det är buskul att hoppa och bjuder finfint på hinder och kan suga tag i dem men hennes hagkompis, en ponny import Irland och tävlat på högre nivå både dressyr och hoppning i sina yngre dagar. Nu 30 och mer eller mindre pensionär kan man väl säga men när han hopptränades på lägre nivå iaf upp en bra bit i 20 årsåldern, ja jösses! Verkligen taggade till och sög tag i hindren, VERKLIGEN! Alltså ojojoj, typisk irländare!!Såg det med och tyckte hästen va jättetrevlig (fatta inte de var den Marvin köpt dock) Tänkte att är det inte lite så irländska hästar är? Hoppglada liksom
Kan inget om hoppning men jag hade iaf velat ha en häst som var så, sög tag i hindrena.
Kanske ett tag iaf?Ja såg verkligen ut som en ”åka häst” häst![]()
Senaste är att hästarna kommer på måndag morgon.![]()