Förnuft och känsla

Bukefalos 30 år!

Såg det med och tyckte hästen va jättetrevlig (fatta inte de var den Marvin köpt dock) Tänkte att är det inte lite så irländska hästar är? Hoppglada liksom :)
Kan inget om hoppning men jag hade iaf velat ha en häst som var så, sög tag i hindrena.
Är väl så de är som sagt överlag väl ?! Min fjordhäst tycker det är buskul att hoppa och bjuder finfint på hinder och kan suga tag i dem men hennes hagkompis, en ponny import Irland och tävlat på högre nivå både dressyr och hoppning i sina yngre dagar. Nu 30 och mer eller mindre pensionär kan man väl säga men när han hopptränades på lägre nivå iaf upp en bra bit i 20 årsåldern, ja jösses! Verkligen taggade till och sög tag i hindren, VERKLIGEN! Alltså ojojoj, typisk irländare!!

Transportbolaget har nu ångrat sig angående hur långt de tänker leverera, så nu försöker jag ordna ytterligare transport upp till karantänstallet. Har hittat ett 12 mil hemifrån, såklart på andra hållet mot vart hästen ska levereras.

Finns viss risk att jag får hjärnblödning innan det här är över! :nailbiting: O_o

att.sygWkSXxz9QhHNpDjtfuPeelMwzKEsOIwZiwzNWMFEE.webp

En styck liten söt Flash levererad till karantänstallet idag! 😍

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Barmarksdrag/canicross
  • Rallylydnad

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat