Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20210605_140547_988.jpg
 
Jättefin längd på dig!

Neej, raka inte av det! Superfint ju!
Klipp inte av!!! Samma med @Red_Chili ni har jättefint hår!
Behåll! Både längd och färg är helt rätt :up: !
Nä klipp inte 🙃
Säger samma här; klipp inte 🙃
Kommer nog behålla det. Är mest på sommaren som jag ibland lider av att det blir så varmt, men annars gillar jag det. Har också helt och hållet naturliga hårfärgen för första gången på många många år. Tog evigheter att få bort det efter att ha slutat färga, länge var det halvt i orange...
 
Bild från igår när jag tog bild på allt vatten :) Även om man inte ser mig så tydligt så tycker jag verkligen om den här bilden.
IMG_20210604_182722-01.jpeg

(Att jag står så bredbent är för att marken var extremt blöt, men hittade två torra stenar att stå på :p )
 
Bor i krokarna, har vänner som var där till igår. Det stämde in tidsmässigt och var i angivet område :D.
Nämen! Nu blir jag ju nyfiken på vilka dina vänner är... Skicka PM om du har lust! Vi är som du kanske vet ett stammisgäng som återkommer varje år, så jag har varit på läger tillsammans med typ 90% av helgens deltagare (det var en eller två personer som var nya för mig) flera år i rad. Jag saknar dem så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 708
Senast: Görel
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
295
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp