Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver verkligen färga mitt hår :down:
4A993578-157B-4977-81E4-77D26775054E.jpeg
 
Vilka färger fäster på oblekt hår? 🙂
Jag vet inte om det finns något speciellt märke för oblekt hår. Överlag så fäster ljusa färger sämre än mörka och det kan vara väldigt individuellt vilken färg/vilket märke som funkar på vilket hår. Directions fäster bäst på mitt hår av de jag har provat men den ljusare av deras rosa fäste inte alls. Och Revlons lila färgbomb har fäst även när mitt hår inte var blekt (men har för mig att det var färgat)
 
DED3ABFF-3665-41B6-932E-31B65A16180F.jpeg

Känner mig lite risig i själen idag så slängde på mig lite smink för en gångs skull och hoppas på en bättre dag i morgon! 🙏🏻 (Och försöker ta till mig att vikarien på jobbet fortfarande tror att jag är MAX 26-27 år! :angel:Det kan hon väll få tro då! 😂😂😂)
 
Visa bifogad fil 73842
Känner mig lite risig i själen idag så slängde på mig lite smink för en gångs skull och hoppas på en bättre dag i morgon! 🙏🏻 (Och försöker ta till mig att vikarien på jobbet fortfarande tror att jag är MAX 26-27 år! :angel:Det kan hon väll få tro då! 😂😂😂)
Så gött, det var en 32-åring på jobbet som var helt säker på att vi var typ jämngamla. 😊 Bara fel med ett knappt decennium, och det är ju inget att orda om (åtminstone inte enligt optimisterna på Tinder 🙄).
 
Visa bifogad fil 73842
Känner mig lite risig i själen idag så slängde på mig lite smink för en gångs skull och hoppas på en bättre dag i morgon! 🙏🏻 (Och försöker ta till mig att vikarien på jobbet fortfarande tror att jag är MAX 26-27 år! :angel:Det kan hon väll få tro då! 😂😂😂)

Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.
 
Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.
Haha, precis! 😂 Vikarien trodde inte jag hade barn eftersom jag var så ”ung” sen när jag sa att sonen fyller 9 så höll hon på att trilla av stolen, och utbrast att då måste jag ha fått honom när jag var JÄTTEung! Svarade att jag nyss hade fyllt 26, så så ung var jag inte, och då utbrast hon: Men vaddå, jag trodde du var 26-27 nu?!

Det finns ingenting som gör att jag ser så ung ut! Börjar få gråa hår och en del rynkor här och där. Hon själv är väldigt ung så jag gissar att hon anser att 35 (som jag är) är väldigt gammalt helt enkelt. När jag var i hennes ålder så tyckte ju jag att 30-åringar var asgamla! 😂😂😂
 
Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.

Haha ja, exakt detta. Min vikarie trodde jag var 20 år plus 😂
Hon själv är 20, och herregud det är så stor skillnad :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 855
Senast: Görel
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
309
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp