Bukefalos 28 år!

Forumet är instabilt

Araminta

Trådstartare
Det kanske bara är min dator men sedan nedsläckningen har forumet känts tämligen instabilt. Jag kommer in, klickar runt en stund och så tar det tvärstopp, gör annat i ett par minuter och så funkar det igen. Alla andra sajterna funkar fläckfritt så det känns som om det är något med Buke som inte riktigt är ok.

Bukenörd som man är så är det ganska irriterande :p
 
Sv: Forumet är instabilt

Så är det för mig också med jämna mellanrum.

Särskilt frustrerande om man just ska skicka ett inlägg och sen går det inte att ansluta/sidan finns inte/inget händer. Och så vet man inte om det blev skickat eller ej. Så ibland har det blivit dubbelt när jag väl fått det att funka igen. Och ibland har det inte blivit något inlägg alls.

Men jag är glad för att Buke är uppe igen så man ska väl inte klaga på lite störningar. :)
 
Sv: Forumet är instabilt

För mig är forumet segt som fan väldigt ofta nuförtiden. Det tar sån tid att ladda upp sidor och ofta kommer det upp att det inte går att se sidan.
 
Sv: Forumet är instabilt

Samma här. Senaste dagarna hänger det sig ofta ordentligt när jag ska posta inlägg. Ultradrygt.
 
Sv: Forumet är instabilt

Det här är en av de få sidor som alltid är stabil för mig faktiskt, även nu när ni andra har problem. Något jag absolut är tacksam för! ;)

Jag använder Firefox om det gör någon skillnad.
 
Sv: Forumet är instabilt

Just nu fungerar det faktiskt riktigt bra för min del också. Antar att det var några efterdyningar från kraschen som märktes av.
 
Sv: Forumet är instabilt

KL

Här är det riktigt segt emellanåt. Då får man stänga ner och börja om.
Sen bli det segt igen och så får man börja om. Så håller jag på just för tillfället.
Använder internet explorer.
 
Sv: Forumet är instabilt

Ja, det kanske är värt att prova. Det kanske t o m gör att Voddler fungerar, vilket det inte gör med Mac, Safari och/eller Firefox.
 
Sv: Forumet är instabilt

För en stund sedan såg det bara ut såhär när jag försökte komma in på Buke:
namnls.jpg


Testade flera gånger med samma resultat. Efter att ha stängt ner webbläsaren helt några gånger fungerade det igen.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 658
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 590
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp