Bukefalos 28 år!

Forumet är instabilt

Sv: Forumet är instabilt

Ikväll har det varit för jääääkla segt för mig.
 
Sv: Forumet är instabilt

Instabilt sedan det låg nere; funkar fint ibland, funkar inte alls ibland. Firefox.
 
Sv: Forumet är instabilt

I kväll har det varit segt för mig med. Har inte märkt av det så mycket annars.
 
Sv: Forumet är instabilt

Idag har det stundtals varit helt hopplöst, sen går det som det ska ett tag, och så hopplöst igen.
 
Sv: Forumet är instabilt

Samma för mig idag, har blivit utslängd upprepade gånger utan att kunna komma tillbaka in. Väntar en halvtimme, så funkar det en stund igen. Sedan utkastad.
 
Sv: Forumet är instabilt

Knappar

Har inte märkt någonting, använder FF. Jo iof, för någon vecka sedan gick det inte att komma in, men det pågick bara i ett par timmar. Sedan dess har det funkat bra, möjligtvis att det tagit några microsekunder extra att ladda sidan. Men inge nämnvärt.. Jag verkar ha tur :D
 
Sv: Forumet är instabilt

Knappar

Har inte märkt någonting, använder FF. Jo iof, för någon vecka sedan gick det inte att komma in, men det pågick bara i ett par timmar. Sedan dess har det funkat bra, möjligtvis att det tagit några microsekunder extra att ladda sidan. Men inge nämnvärt.. Jag verkar ha tur :D
Har inte märkt nåt. Har android och 4G :grin:
 
Sv: Forumet är instabilt

kl

För mig har det varit lite upp och ner hela veckan. Tidvis går det hur bra som helst, laddar sidorna snabbt osv. Men ibland blir det helt plötligt jätteseeeegt och ibland kastas jag ut från sidan. Kör med Internet Explorer.
 
Sv: Forumet är instabilt

Idag har jag flera gånger stött på att det blivit 'halva sidor'. Tex att jag går in på senior och sidan laddar bara översta delen men det står klar och det finns inga trådar eller någonting, allt är bara gråblått. ?

Alltså ända fram till trådarna ska 'börja' funkar sidan.
 
Sv: Forumet är instabilt

Buke har varit otroligt segt idag för mig, även under gårdagen var den det.
 
Sv: Forumet är instabilt

Det är extremt 'stundomsinnat' här. För 5 minuter sen var det så sirapssegt att det tillslut blev 'sidan kan inte visas' då det inte kom något svar från servern i tid. Nu går det som vanligt, dvs sidorna laddas blixtsnabbt.

Just stundomsinnat har det varit i flera veckor nu för mig, och det kan växla fort - och gå från sirapssegt och bli sidan kan inte visas, till ladda men saaakta - till att gå snabbt och som vanligt.

Kan ladda en sida, fungerar bra. Skriver ett inlägg, klickar skicka - siiiirap. (Eller omvänt, laddat bra, skriver inlägg, skickas snabbt, ska sen kolla kontrollpanelen eller annan sida - siiiirap). Finns ingen logik utan 'hattar' väldigt.
 
Sv: Forumet är instabilt

Det är extremt 'stundomsinnat' här. För 5 minuter sen var det så sirapssegt att det tillslut blev 'sidan kan inte visas' då det inte kom något svar från servern i tid. Nu går det som vanligt, dvs sidorna laddas blixtsnabbt.

Just stundomsinnat har det varit i flera veckor nu för mig, och det kan växla fort - och gå från sirapssegt och bli sidan kan inte visas, till ladda men saaakta - till att gå snabbt och som vanligt.

Kan ladda en sida, fungerar bra. Skriver ett inlägg, klickar skicka - siiiirap. (Eller omvänt, laddat bra, skriver inlägg, skickas snabbt, ska sen kolla kontrollpanelen eller annan sida - siiiirap). Finns ingen logik utan 'hattar' väldigt.

Instämmer helt i ovan skrivna!

Har både firefox, ie & opera och det spelar ingen roll vilken av dem jag provar på när det segar.
 
Sv: Forumet är instabilt

Nu hittade jag den här informationen så då förstår jag varför den här sidan krånglar relativt ofta och om man försöker klicka iväg svaret igen kan inläggen bli dubbla istället fastän det står att sidan inte kan visas?
 
Sv: Forumet är instabilt

Så här ser det ut för mig ganska ofta:
buke.jpg


Och sen tar det några minuter innan jag kan 'komma in' och se trådar.
 
Sv: Forumet är instabilt

*kl*

Segt som sirap är det här hos mig just nu... Till och med att skriva meddelanden hackar, jag ser inte det jag skriver på en gång alltid utan det kan ta en tag innan texten dyker upp i textrutan.

Det är tragikomiskt vad handikappad man blir såhär på lördagskvällen utan Bukefalos...
 
Sv: Forumet är instabilt

knapp

Så här, första försöket efter uppdateringen i natt, så går det väldigt segt. Halva sidor kommer upp och sen är det tvärstopp. Trycker refresh och det funkar oftast helt fint men inte alltid.
 
Sv: Forumet är instabilt

Jag skrev detta i den andra tråden, men egentligen borde vi väl hålla oss i denna.
Jag har inte sett några problem idag, jag har dock inte varit inne hela tiden och har kanske lyckats missa problemen. Tidigare idag när jag kollade ungefär hur lång tid dat tog att ladda en tråd så tog det runt fyra sekunder, det anser jag vara fort. Det borde var alite mer belastning nu, så jag skall kolla om det är någon skillnad för mig nu. Det var ingen skillnad.

Det skulle vara till hjälp om alla talar om vilken internetleverantör de har och hur de kopplar upp sig (mobilt bredbant, telefonmodem m.m.) Jag utgår ifrån att alla har dessa problem när de är inloggade, prova gärna om det är någon skillnad om ni loggar ut.

Beskriv gärna hur felen yttrar sig är det segt hela tiden, är det segt korta stunder men snabbt emellan, vad innebär segt, hur många sekunder/minuter handlar de olika problemen om?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 306
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 789
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 286
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp