Men hallå, kommer resten av matchen inte visas på fyran?trodde det bara var paus för nyheterna men verkar inte så?
Hela matchen ska visas. Åtminstone enligt de källor jag har kollat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, kommer resten av matchen inte visas på fyran?trodde det bara var paus för nyheterna men verkar inte så?
Hela matchen ska visas. Åtminstone enligt de källor jag har kollat.
TV guider som luras är inte snälltPuh, ser ut så ja. Det var min tv-guide som lurades![]()
TV guider som luras är inte snällt![]()
Nejdå, vi är åtminstone två!Är väl bara jag som kollar på Barsilien - Costa Rica men gud vad illa Neymar beter sig.
Typ dröm!Ska bli spännande att se om Island kan slå Nigeria sen, då kan det bli ett riktigt spännande gruppavgörande där! Tänk om Island går vidare istället för Argentina, liksom...![]()
Ja jag håller med. Tyckte det var bra att domaren ändrade sig.Nejdå, vi är åtminstone två!
Jag tror ju att han sumpade möjligheten att få straff för att han la sig. Hade han inte gjort det tror jag nog att han hade fått straff... Älskar att domarna gör såna bedömningar vid förstärkning!
Och på tal om matcher kanske inte alla tittar på, jag vart imponerad av Kroatien igår. Snacka om kyligt tredjemål! Inte många som passar i det läget istället för att smälla iväg ett skott... Ska bli spännande att se om Island kan slå Nigeria sen, då kan det bli ett riktigt spännande gruppavgörande där! Tänk om Island går vidare istället för Argentina, liksom...![]()
Ja det tror jag men jag är nog inte tillräckligt insattBetyder det här att sydkorea måste slå Tyskland för att Sverige ska gå vidare - givet att Sverige vinner över Mexiko?
Ja och dessutom med minst två mål se mitt inlägg ovan.Betyder det här att sydkorea måste slå Tyskland för att Sverige ska gå vidare - givet att Sverige vinner över Mexiko?