Fotbolls VM

Kollar på England-Tunisien på bbc iplayer, bra bild och kommentatorer, även om de är helt vansinnigt stressade just nu eftersom Tunisien gjort mål :D
 
Funderat fram och tillbaka, upp och ner och har till slut kommit fram till att jag ska se Danmark- Australien idag men får hoppa över Frankrike- Peru, dock ska jag absolut kolla på Argentina-Kroatien.
Morgonen och förmiddagen blev inte efter riktigt som jag ville så ett sista minuten beslut behövdes, trist och retsamt. :meh:
 
Är väl bara jag som kollar på Barsilien - Costa Rica men gud vad illa Neymar beter sig.
Nejdå, vi är åtminstone två! ;)

Jag tror ju att han sumpade möjligheten att få straff för att han la sig. Hade han inte gjort det tror jag nog att han hade fått straff... Älskar att domarna gör såna bedömningar vid förstärkning! :up:

Och på tal om matcher kanske inte alla tittar på, jag vart imponerad av Kroatien igår. Snacka om kyligt tredjemål! Inte många som passar i det läget istället för att smälla iväg ett skott... Ska bli spännande att se om Island kan slå Nigeria sen, då kan det bli ett riktigt spännande gruppavgörande där! Tänk om Island går vidare istället för Argentina, liksom... :D
 
Nejdå, vi är åtminstone två! ;)

Jag tror ju att han sumpade möjligheten att få straff för att han la sig. Hade han inte gjort det tror jag nog att han hade fått straff... Älskar att domarna gör såna bedömningar vid förstärkning! :up:

Och på tal om matcher kanske inte alla tittar på, jag vart imponerad av Kroatien igår. Snacka om kyligt tredjemål! Inte många som passar i det läget istället för att smälla iväg ett skott... Ska bli spännande att se om Island kan slå Nigeria sen, då kan det bli ett riktigt spännande gruppavgörande där! Tänk om Island går vidare istället för Argentina, liksom... :D
Ja jag håller med. Tyckte det var bra att domaren ändrade sig.

Ska bli riktigt spännande med nästa match!
 
Vad tråkigt det är när publiken buar så fort det ena laget har bollen :(
Till och med när laget de uppenbarligen inte gillar får hörna ska det buas O_o :crazy:
 
Betyder det här att sydkorea måste slå Tyskland för att Sverige ska gå vidare - givet att Sverige vinner över Mexiko?
 
Jaha där var nog Sveriges VM över tror jag. Vi måste väl slå Mexiko med minst 2 mål? Vi har samma målskillnad som Tyskland i nuläget och lika många poäng. Om Tyskland slår Sydkorea och Sverige skulle slå Mexiko så är vi, Tyskland och Mexiko på samma poäng. Mexiko har plus 2 i målskillnad och vi och Tyskland har noll i målskillnad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp