Fotbolls VM

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 783
  • Visningar Visningar 35 194
Jaja det kan väl fungera det också! Bara du inte snålar med vinägern!

Men vilken matdag ändå? Scones till frukost, Fish and chips till lunch och så lite afternoon Tea på det framför fotbollen? Tur inte Colombia vann - då hade du fått knarka dig igenom dagen ;)

Nänä, måste hålla till enbart lunch, inte ändra konceptet!
Vi hann googla colombiansk mat och det var mycket bananblad :D Hoppar gärna knarket ;)

Jag vet inte hur jag ska klara av nästa match. England känns starka tycker jag som totalt inkompetent på området.
Blir superprovocerad när jag läser att andra länders tidningar säger att det var en tråkig match, vad var då England-Colombia innan straffarna? Jag fick gå och lägga mig av ren uttråkning.

Jag vet inte hur jag ska klara av nästa match. England känns starka tycker jag som totalt inkompetent på området.
Blir superprovocerad när jag läser att andra länders tidningar säger att det var en tråkig match, vad var då England-Colombia innan straffarna? Jag fick gå och lägga mig av ren uttråkning.
England -Colombia framförallt Colombia var mer åt övertrötta sockerstinna dagisbarns bråk i sandlådan enligt min högst inkompetenta oinsatta soffspelares åsikt :p Men det kanske är så proffsfotbollen ser ut :confused: jag tittar aldrig på fotboll i vanliga fall :o

Nej, det är inte så proffsfotbollen ser ut.
Du fick istället se baksidan på det sydamerikanska myntet, det mynt som kan vara så skinande på framsidan.
Aha ja det var väl för väl det :)
Men nu ser jag fram emot England- Sverige. Blev någon av Englands spelare avstängd inför lördagens match? Med tanke på att de gula korten flög som svalor i sommarkvällen ;)

Alltså jag som inte följer men på jobbet har vi gjort en liten enklare vadslagning och mina 2 lag som jag blev tilldelad ska nu spela. England- Sverige Va fasen hade ju velat se dem det sista ju :D

Men nu måste man ju hänga med lite i alla fall.

Aha ja det var väl för väl det :)
Men nu ser jag fram emot England- Sverige. Blev någon av Englands spelare avstängd inför lördagens match? Med tanke på att de gula korten flög som svalor i sommarkvällen ;)

Nix pix. Colombia fick sex gula kort och England två. Henderson och Lingard, ingen av dem hade kort sen innan.

Tittade bara med ena ögat men fy fan så fult Colombia spelade! Verkligen glad att England vann.

Läste att Die Welt (tror jag) snappade att en av colombianerna låtsades lyssna i klungan runt domaren när Kane skulle slå sin straff, men i själva verket stod han och skrapade med foten på straffpunkten så att gräset revs upp. Därför ska bollen ha rullat undan när Kane placerade den, men han satte den ändå. :devil:

Tittade bara med ena ögat men fy fan så fult Colombia spelade! Verkligen glad att England vann.

Läste att Die Welt (tror jag) snappade att en av colombianerna låtsades lyssna i klungan runt domaren när Kane skulle slå sin straff, men i själva verket stod han och skrapade med foten på straffpunkten så att gräset revs upp. Därför ska bollen ha rullat undan när Kane placerade den, men han satte den ändå. :devil:
Det såg vi också att han gjorde! Så jäkla fult! Och så skönt att straffen satt ändå!

Jag läste det också och det var väl ändå sandlådenivå :confused:

Fast spelmässigt var det bra mycket bättre än Sverige-Schweiz. Den matchen tyckte jag var ett riktigt sömnpiller, i klass med England-Belgien, där ingen ville vinna... :o Klart en av VMs sämsta matcher.

Jag tror att det handlar mycket om hur intresserad man är av lagen som spelar. Tycker England-Colombia var tråkig medan Sverige-Schweiz var superspännande, förstår att det kanske är annorlunda om man faktiskt bryr sig om hur det går i andra matcher.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka