Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja det kan väl fungera det också! Bara du inte snålar med vinägern!Jag tänkte lite mer fish and chips eller scones än kidney pie...![]()
Jaja det kan väl fungera det också! Bara du inte snålar med vinägern!
Men vilken matdag ändå? Scones till frukost, Fish and chips till lunch och så lite afternoon Tea på det framför fotbollen? Tur inte Colombia vann - då hade du fått knarka dig igenom dagen![]()
England -Colombia framförallt Colombia var mer åt övertrötta sockerstinna dagisbarns bråk i sandlådan enligt min högst inkompetenta oinsatta soffspelares åsiktJag vet inte hur jag ska klara av nästa match. England känns starka tycker jag som totalt inkompetent på området.
Blir superprovocerad när jag läser att andra länders tidningar säger att det var en tråkig match, vad var då England-Colombia innan straffarna? Jag fick gå och lägga mig av ren uttråkning.
Nej, det är inte så proffsfotbollen ser ut.Men det kanske är så proffsfotbollen ser ut![]()
Aha ja det var väl för väl detNej, det är inte så proffsfotbollen ser ut.
Du fick istället se baksidan på det sydamerikanska myntet, det mynt som kan vara så skinande på framsidan.
England -Colombia framförallt Colombia var mer åt övertrötta sockerstinna dagisbarns bråk i sandlådan enligt min högst inkompetenta oinsatta soffspelares åsiktMen det kanske är så proffsfotbollen ser ut
jag tittar aldrig på fotboll i vanliga fall
![]()
Aha ja det var väl för väl det
Men nu ser jag fram emot England- Sverige. Blev någon av Englands spelare avstängd inför lördagens match? Med tanke på att de gula korten flög som svalor i sommarkvällen![]()
Självklart vinner SverigeMen vilka vinner nu då??? På lördag alltså.Jag undrar jag. Känns ändå som fördel Sverige faktiskt.
Det såg vi också att han gjorde! Så jäkla fult! Och så skönt att straffen satt ändå!Tittade bara med ena ögat men fy fan så fult Colombia spelade! Verkligen glad att England vann.
Läste att Die Welt (tror jag) snappade att en av colombianerna låtsades lyssna i klungan runt domaren när Kane skulle slå sin straff, men i själva verket stod han och skrapade med foten på straffpunkten så att gräset revs upp. Därför ska bollen ha rullat undan när Kane placerade den, men han satte den ändå.![]()
Jag läste det också och det var väl ändå sandlådenivåTittade bara med ena ögat men fy fan så fult Colombia spelade! Verkligen glad att England vann.
Läste att Die Welt (tror jag) snappade att en av colombianerna låtsades lyssna i klungan runt domaren när Kane skulle slå sin straff, men i själva verket stod han och skrapade med foten på straffpunkten så att gräset revs upp. Därför ska bollen ha rullat undan när Kane placerade den, men han satte den ändå.![]()
Ja, det är värre än så. Sabotage som borde lett till rött kort om domaren sett det.Jag läste det också och det var väl ändå sandlådenivå![]()
Fast spelmässigt var det bra mycket bättre än Sverige-Schweiz. Den matchen tyckte jag var ett riktigt sömnpiller, i klass med England-Belgien, där ingen ville vinna...Ja men eller hur, ska det vara bättre än Sverige-Schweiz? Det var ju bara löjligt.
Fast spelmässigt var det bra mycket bättre än Sverige-Schweiz. Den matchen tyckte jag var ett riktigt sömnpiller, i klass med England-Belgien, där ingen ville vinna...Klart en av VMs sämsta matcher.