JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
End of spam för denna gången
@pepp Så fina fjällbilder! Och även från Tarfala
@Mineur
Får kontra med några foton från sommarens tur till Jotunheimen och Mjölkevegen i Norge
Försökte fotografera lite fjärilar på promenaden idag
Vill ni hjälpa mig med en ny "Bukeroman"?
Kultur Hej! Börjar med en lite presentation: Jag är författare, har skrivit ca 90 böcker, de flesta för barn och unga. Eftersom det här är ett...
Startad av Miran
20 Jun 2026
Svar: 149
Visningar: 5 504
Allmänt
Hästböcker ni minns
Kultur Inspirerad av tråden om Bukeromanen, men egen tråd för att inte krascha den för mycket. Läste ni hästböcker? Vilka minns ni? Vilka var...
Startad av Skojamindoja
23 Jun 2026
Svar: 160
Visningar: 4 125
Allmänt
Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
Tjatter OBS! Regler i nästa inlägg. Var snälla och skriv inget innan dessa postats så att vi får de två första i tråden med lekstart och regler...
Startad av Myrten
5 Maj 2026
Svar: 922
Visningar: 14 876
Allmänt
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 84
Visningar: 3 580
Allmänt
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Ja, och cykelselen är ännu sämre så detta fick bli kompromissen. Och då fick jag ändå till mig att vi kunde köra drag från marken med...
Nordthor
Idag kl 16:15
Svar: 662
Visningar: 60 945
Hund
Rallylydnad
Hundträning Smart, tänkte inte så långt 🙈 , jag tror att jag känner flera som kör mästarklass så jag kan ju be nån av dom skicka ett meddelande när...
igbest
Idag kl 15:06
Svar: 408
Visningar: 39 078
Hund
Dressyrsnackis 21
Dressyr De röda prinsessorna skötte sig utmärkt på utflykt till veterinären⭐️❤️ hur kunde jag tvivla på dem? 🤷🏼♀️ ingen fara i Novas mun, allt...
Ketrawzc
10 minuter sedan
Svar: 756
Visningar: 51 995
Grenar
Årets bantningstråd
Foder & Strö Min vägde 518 på våg och måttbandet stämde ganska väl med det. Hon har täcke med 3 gjordar och jag kan få reglera längden på dem ganska...
Ketrawzc
22 minuter sedan
Svar: 55
Visningar: 2 014
Vård
Stora shoppingtråden IIII
Utrustning Lön idag 🤣 fick ok lön eftersom jag jobbat extra. Min syster frågade vad jag skulle göra med så mycket pengar. Skickade denhär bilden...
Ketrawzc
Idag kl 15:51