Frieser hur är de i ridningen?

Spännande! Vill du visa bild på honom?
Hästskrället är väldigt dålig på att ställa upp sig snyggt när man ska ta foto tyvärr. Men, här kommer en bild i alla fall!
 

Bifogade filer

  • 82BEFAD0-9F1B-49EC-88CF-DAE5052D1BC4.jpeg
    82BEFAD0-9F1B-49EC-88CF-DAE5052D1BC4.jpeg
    479,1 KB · Visningar: 78
En vacker häst, roligt att du ville dela med dig!

De friesers jag sett har inte varit så harmoniska i kroppen, jag är inte så förtjust i det där högställda. Är din en mer modern variant? :)
Ja, han är tydligt av sportmodell, så som de som är avlade för att vara ridhästar ofta ser ut. Själv tycker jag att det framför allt är halsen som gör att han inte bara ser ut som ett kraftigt halvblod. Sedan har han ju såklart annorlunda rörelsemönster mot ett halvblod, men inte extremt bensprattel. Dock lite svårt att länga sig i trav, blir lätt mer upp än fram då.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 002
Senast: Mabuse
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
1 801
Senast: Nepenthe
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
4 753
Senast: Unafraid
·
Träning Nu har ni (kanske) chansen att göra reklam för "er" ras :D Så här är det. Jag kommer någon gång att köpa en ny/en till häst. Och jag har...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 491
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp