Bukefalos 28 år!

Fuck ångest

Jag fick mejl från partiet där jag erbjöds åka till kommun- och regiondagarna i Borås. Jag skulle få resa och logi betald av partiet. Det hade varit intressant att åka, men tyvärr var jag tvungen att tacka nej p.g.a. min jävla ångest. Så jävla trött på den.
 

Förstår. Men om du har mig, eller någon annan du litar på, under armen, kan det funka? Vill inte pressa dig till något du vet inte fungerar, vill bara visa att möjligheterna finns. Om du vill. Vilket som, så hoppas jag att du kan få hjälp för det som behövs och att du kan få må bra. En sak i taget, prioritera på det som är viktigast för dig, först.
Det brukar funka bättre med sällskap.
 
Vet inte riktigt. Kanske skulle funka. Men har ingen inplanerad resa in till stan då jag skulle kunna åka en bit till när jag ändå är där.

Sen vet jag inte hur det funkar att åka i andra riktningar än till stan (där akutpsyk finns och som jag ser som en backup.)
Nästa gång du åker t stan så bestämmer du att du ska köra annan väg hem. Du kollar upp innan hur du ska köra (eller skriver på gps:en). Sen åker du den vägen och skiter i vad ångesten lurar i dig. För den vill dig bara illa. Den lurar dig. Ju mer du går emiot, desto längre bak hamnar den. Den sitter inte i förarsätet utsn i baksätet och passar det inte kan den hoppa av i farten…
 
Nästa gång du åker t stan så bestämmer du att du ska köra annan väg hem. Du kollar upp innan hur du ska köra (eller skriver på gps:en). Sen åker du den vägen och skiter i vad ångesten lurar i dig. För den vill dig bara illa. Den lurar dig. Ju mer du går emiot, desto längre bak hamnar den. Den sitter inte i förarsätet utsn i baksätet och passar det inte kan den hoppa av i farten…
Det blir en ganska stor omväg då. Blir dyrt. Önskar jag slapp tänka på kostnaden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
921
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ett tag nu varit lite bortskämd med mer energi än vanligt. Och jag har glatt mig så mycket åt det. Men idag finns inga spår av...
Svar
10
· Visningar
678
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 555
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp