Bukefalos 28 år!

Gallor - linda benen eller?

Sv: Gallor - linda benen eller?

lånar knapp....

Apropå BoT, finns det något upp och ner på paddarna? På tre av sidorna är det ju kantband, men inte den fjärde.
 
Sv: Gallor - linda benen eller?

Tror inte det finns något upp och ner, men de formar ju sig något när man använt dem ett tag. Därför brukar jag ha sidan med etiketten uppåt. Har dessutom sprättat bort kantbanden på mina då jag tycker de formar sig bättre efter benet utan dessa. Blir inte så snygga dock.....
 
Sv: Gallor - linda benen eller?

Är du nöjd med dessa? Kan inte bestämma mig om jag ska ha sådana där hälften är elastisk linda eller fleecelindorna med BoT-tyg på insidan...
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
307
Senast: sweep
·
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 973
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 391
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp