Gallra bland stona

Sv: Gallra bland stona

Vilken då ?

Bra då räknar jag dig som spekulant med stor plånbok på den blivande fölungen :D ;)

Helen

Ah, du prövar mitt minne. Vänta ska jag rota i de ytligaste dammlagren :D. Jo, Delegate heter hingsten, såldes vid Klosterhof Medingen för ett par år sedan. Efter De Niro - u Donnerhallsläkting. Kanske inte exakt samma familj, men samma typ av korsning.

Jag skulle nog slå en signal på den elektriska telefonen till Paul S för att finna den stora plånboken. Min man vääääägrar att sponsra fler hästar på sin forskarlön! :D
 
Sv: Gallra bland stona

Delegate heter hingsten, såldes vid Klosterhof Medingen för ett par år sedan. Efter De Niro - u Donnerhallsläkting.
Okej jag trodde att det var ett sto ur kebandina som betäckts med en hingst ur kebandinafamiljen du åberopade :D

Jag skulle nog slå en signal på den elektriska telefonen till Paul S för att finna den stora plånboken. Min man vääääägrar att sponsra fler hästar på sin forskarlön! :)
:)

Helen
 
Sv: Gallra bland stona

Okej jag trodde att det var ett sto ur kebandina som betäckts med en hingst ur kebandinafamiljen du åberopade :D

Jag trodde det också, men sedan kom jag på att det nog inte var det, men de är hyfsat närbesläktade. :o Donnerhall är det i a f, och det är det ju även i Don Primero och Don Schufro. Men Don Schufros möderne är väl ännu bättre än Donnerhalls? Jag skulle definitivt pröva!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gallra bland stona

Kan tipsa om Sandreo, om stoet har hög ridbarhet och talang för samling (är lite osäker hur han är på den fronten eftersom han är så ung). Nedärver supertyp och mycket vackra huvuden och långa ben. Har sett några föl och de har varit lika förtjusande allihop.

OK, jag skall kolla litet extra på honom och i nästa hingstkatalog. :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 136
Senast: Cilva
·
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 352
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 105
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp