"Gamlingar" på Starstable online...

Hihi, det fanns ju ett fusk där man gömde sig i buskarna/höll sig utanför vägen, så red den elaka ryttaren förbi. Sedan kunde man i lugn och ro rida hela vägen och bara se till att vara tillräckligt snabb att hoppa förbi det stoooora gapet i bron. :D
Mvh,
Extremt nervig person som inte klarar spel med stress
Tell me about it...inför vissa av huvuduppdragen i SSO har de varnat för att det kan vara otäckt för "yngre spelare"...YNGRE?? Jag då?! :rofl:
...så jag brukar vänta tills jag får sällskap innan jag gör dem, för säkerhets skull :D
 
Oj det vet jag inte :o Man kan se det om man loggar in på hemsidan va?
Ja precis :)
Men nu så ville inte spelet starta för mig (troligtvis för att jag egentligen borde gå och lägga mig...tidigare idag slutade det fungera och jag egentligen skulle göra mig klar för att åka iväg...lämpligt) så jag får väl se om jag kan kolla servrar imorgon om jag ska flytta iväg något konto :D

Oh...då kanske du och @lizan har träffat varandra? :bump:
 
Ja precis :)
Men nu så ville inte spelet starta för mig (troligtvis för att jag egentligen borde gå och lägga mig...tidigare idag slutade det fungera och jag egentligen skulle göra mig klar för att åka iväg...lämpligt) så jag får väl se om jag kan kolla servrar imorgon om jag ska flytta iväg något konto :D

Oh...då kanske du och @lizan har träffat varandra? :bump:
Hm nja, tror inte det :o Jag spelar alltid väldigt ensam haha, lullar runt i min egna lilla värld och pratar aldrig med någon :D
 
Haha ok, ehh, jag har nog aldrig märkt av dem... är inte med i några klubbar längre och försöker undvika andra spelare som försöker prata med mig.. hahaha.. mycket för att jag känner mig lite obehaglig som är så gammal och spelar... :rofl:
Jag älskar att prata med folk :D Hade ju varit superkul om jag råkat träffa på någon härifrån tänkte jag...
Är väl rätt "igenkänd" som "tanten" på Fluffy och döljer inte att jag är äldre än de flesta, däremot brukar jag inte svara på hur gammal. Det är min ensak :D

Jag sitter ibland och undrar vad tusan jag gjorde utan "min" klubb i två år...(klubben som för övrigt fyller två år nästa vecka :D )
 
Jag spelar lite då och då, men tröttnar rätt snabbt på att det aldrig finns gula uppdrag. Speciellt när jag loggar in efter några månaders frånvaro och "kommer ikapp" på ett par timmar. :meh:

Hänger på Air Star, i en "orkar inte med alla klubbförfrågningar så vi är vår egna lilla icke klubb" klubb med några kompisar. :D
 
Haha, precis som jag!

Typ enda gången jag pratat med folk var med uppdragen att hitta spirit... :D
Oh gosh...jag hatar Spirituppdraget...det är fortfarande kvar.
"Jag borde vara nära nu..." och så blir man stannad. Suck. :p
Trodde han bara skulle finnas under en kortare period, han har varit kvar i 1,5 år...
 
Jag spelar lite då och då, men tröttnar rätt snabbt på att det aldrig finns gula uppdrag. Speciellt när jag loggar in efter några månaders frånvaro och "kommer ikapp" på ett par timmar. :meh:

Hänger på Air Star, i en "orkar inte med alla klubbförfrågningar så vi är vår egna lilla icke klubb" klubb med några kompisar. :D
Ungefär som jag på mitt andra konto, en egen klubb för spelvänner med flera konton, jag har tre konton i den klubben :D
 
Oh gosh...jag hatar Spirituppdraget...det är fortfarande kvar.
"Jag borde vara nära nu..." och så blir man stannad. Suck. :p
Trodde han bara skulle finnas under en kortare period, han har varit kvar i 1,5 år...

Jag ser inga spirituppdrag. Eller är det för att jag har honom?
 
@GotAsecret Angående Höstryttaren, förresten. Jag köpte den härom året, och jag kan meddela att SSO är mycket roligare. Du missar ingenting. ;) Dessutom finns det inte hästtransporter i det spelet, och kartan är stoooor. Väldigt mycket dötid.
 
@GotAsecret Angående Höstryttaren, förresten. Jag köpte den härom året, och jag kan meddela att SSO är mycket roligare. Du missar ingenting. ;) Dessutom finns det inte hästtransporter i det spelet, och kartan är stoooor. Väldigt mycket dötid.
:D Jag har sett "klubbägaren" för min klubb sitta och spela (hon spelar massor av roliga spel...brukar fastna framför livestreamar av allt möjligt, nu har hon fått mig att spela Red dead redemption också... :rofl: ) och tyckte det såg jättemysigt ut, men ja...segt och så hände det inte så mycket på vägen s.a.s...
Hastigheten kändes ungefär som en olevlad häst utan utrustning...jag vet inte om jag hade haft tålamodet i längden :D
 
Jag spelade igenom gratisdelen för ett tag sedan, men tyckte att jag mest samlade skräp och levererade prylar till olika karaktärer. Jag hade gärna fortsatt att spela om det hade funnits fler rid-/tävlingsmoment men av vad jag såg verkade det mest vara ett chattspel med hästtema/några kapplöpningar och små uppdrag och det känns inte som något värt att betala för för mig. Ni som har spelat mer än så, utvecklas spelet något eller får man en en bra inblick av att spela igenom gratisdelen?
 
Gratisdelen är inget vidare. Tyvärr. Det är ju sen när uppdrag o.s.v. kommer igång som det blir roligt :D
 
Jag spelar också, är 27(snart 28) och min kompis som också spelar är 29 :) Jag är periodare, sätter jag igång det så blir det jag spelar länge o det funkar inte med jobb dagen efter :o Jag är inte så jätteigång på uppdragen dock, brukar ta de i långsam takt o varva med att bara rida runt i områdena, köpa nya saker till favorithästarna o sånt. Fördelen med det är att jag alltid har uppdrag att göra när alla andra klagar över att inte ha nåt att göra :D
 
Jag spelar heter solvieg sweetpie. Bli gärna Min vän server fluffyyunikorn om det stavas så.
Spelar du ofta? Jag tror jag har sett dig faktiskt :)
Har rätt bra koll på namn eftersom jag tycker de ofta är roliga att översätta (mitt efternamn blir "Galen riddare" på svenska :D )
Är du med i någon klubb?
Tyvärr har jag full vänlista, annars hade jag lagt till dig :)
 
Senast ändrad:
@Calmiche - Känns som att jag är den enda som inte gillar uppdragen :rofl:
Det mesta man brukar göra är att stå mellan två personer och medla...och får man någon belöning är det oftast utrustning/kläder utan stats som en då inte använder...
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 593
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 607
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 040

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp