Jag gillar araberna men även engelska fullbloden. Vad heter du då? Jo jag är med en klubb just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ja de är jättefina.Jag gillar araberna men även engelska fullbloden. Vad heter du då? Jo jag är med en klubb just nu.
Det är en fantastisk klubb!minns inte vad den heter men vill gärna vara med i sword cobras den låter bra.
Härligt det finns fler@Calmiche - Känns som att jag är den enda som inte gillar uppdragen
Det mesta man brukar göra är att stå mellan två personer och medla...och får man någon belöning är det oftast utrustning/kläder utan stats som en då inte använder...
Det också, allt hattande fram o tillbaka@GotAsecret @Calmiche Är inte så jätte förtjust i uppdragen heller, gör mest för komma upp i level
Sen inte bara är att medla mellan folk, helst ska va kors och tvärs över hela Jorvik
Favorit rasen är fjordingär dessutom min favorit i verkligheten med.
Den grå är väl den jag skulle kunna tänka mig, den är jättegullig i lång man, knoppade Zonyn och den blev jättegullig så@GotAsecret Ja, svansen m.m kunde de lagt lite mer tid på. Men trots det har jag köpt in 2st nya gråa och lär väl köpas in fler. Tror dock Zonyn kommer in före![]()
Ah...sprickorna...påminn mig inte, snart där med mitt extrakontoHärligt det finns flerEn del uppdrag tar så lång tid också, jag är skitless på uppdragen med sprickor.
Det också, allt hattande fram o tillbaka
Min favoritras är andalusierna, har både fuxen o den svartaelegant, stor och lättstyrd.
Är du inne nu så är jag vid paddockön och levlarVad heter du där? så jag vet vem jag ska leta efter. vi kan ju gruppa vandra så blir det bättre
Absolut, äter samtidigtokej då loggar jag in stannam,där så kommer jag.
Ja du märkte juDet händer nog alla. Jag brukar ofta rida fel med.
Ja vi får väl se. Lär väl hänga med klubben imorgon kväll i alla fall, vi har ridlägerJa det gör vi kanske i morgon.