Gåva till ridlärare

Barbabelle

Trådstartare
Vill ge en gåva till ridläraren nu i slutet av terminen. Har ni några tips på vad nah kan ge?
Tänkte kanske något julthe, julgodis, saffransskorpor, kanske något jul ljus
 
Vill ge en gåva till ridläraren nu i slutet av terminen. Har ni några tips på vad nah kan ge?
Tänkte kanske något julthe, julgodis, saffransskorpor, kanske något jul ljus
Jag har fått oändligt med godis av olika slag, det är gott men blir lätt lite mycket. Tycker förslaget om te och skorpor låter bra, kanske en fin mugg till? Kanske inslaget i fint selofan (stavas det så?). Eller ost och kex? Ett år fick jag faktiskt en fin plåtburk med hemgjort julgodis i, det var trevligt!
 
Vill ge en gåva till ridläraren nu i slutet av terminen. Har ni några tips på vad nah kan ge?
Tänkte kanske något julthe, julgodis, saffransskorpor, kanske något jul ljus

Talar jag utifrån mig själv så uppskattade jag alla presenter. Den allra finaste var när en grupp betalat min häst vaccination i julklapp 💕 Veterinärens dotter red i gruppen, och det kändes så otroligt fint — inte minst eftersom jag var fattig student på den tiden.

Men som sagt, alla terminsgåvor värmde :)
 

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 554
Senast: Voeux
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 236
Senast: LiviaFilippa
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp