Bukefalos 28 år!

Ge ersättning tillfälligt

Japp, det går inte alls.

Tråkigt :(

Nu är min son så gammal som 15 år men han delammade jag, jag fick aldrig så mycket mjölk att han blev mätt på den. Han hade aldrig problem med magen och jag tror att det beror på att vi blandade bröstmjölk med ersättningen samt en liten slatt olja.

Spara på allt extra du får ut och blanda det sedan när det behövs men det vore nog bra om ni redan nu försöker att ge ersättning så ni vet vilken som fungerar bäst och hur den lilla reagerar på ersättning.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 562
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Att alla har rätt att inte amma tror jag att vi kan vara överens om men när jag precis fått mitt första barn dök den här...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
11 637
Senast: WildWilma
·
Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 051
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp