Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Är det någon som vet om de har damasker med ludd på insidan? Har för mig att det ha funnits förut. Färger?
 
Är det någon som ska dit snart och kan tänka sig att köpa ett svart pullarträns i storlek ponny/ cob? Bor i linköpingsområdet, men betalar för frakt om det behövs:)
 
Hej ska snart till Ullared och undrar om de finns några vintertäcken med hals eller fodrade regntäcken med hals? :)
 
Någon som har varit där nu den senaste tiden? Hur ser utbudet med schabrak och täcken ut? Gärna med mycket färg! Behöver lite nytt till foderhästen. Kommer inte själv upp dit men mamma ska dit på lördag.
 
Jag ska åka imorgon :bump: Behöver egentligen inget häftigt, men det lär slinka med ändå :angel:

Hittar man inte alltid någon som är bra att ha :p

Jag vill också dit, och ska, men får klämma ut bebisen först :p
Så det blir i slutet på månaden :)

Om du har lust, ork och tid så får du gärna kika på om dom har några Horseware 100 grams vintertäcken med eller utan hals i stl 115 eller 125, och så pris då :)
 
Hittar man inte alltid någon som är bra att ha :p

Jag vill också dit, och ska, men får klämma ut bebisen först :p
Så det blir i slutet på månaden :)

Om du har lust, ork och tid så får du gärna kika på om dom har några Horseware 100 grams vintertäcken med eller utan hals i stl 115 eller 125, och så pris då :)

Förlåt, jag såg ditt svar först nu. Jag tittade tyvärr inte efter täcken (mina får inte plats i lägenhetens förråd utan huserar i faderns garage och han säger att jag har köpstopp på filtar och sånt :o)
 
Vart plötsligt bestämt att jag ska ner på onsdag :D
Och förutom julklappar till familjen på andra avdelningar så får det bli en sväng ner på hästavdelningen oxå ;)
Är sugen på tyras ridtajts..Flera i stallet som köpt dom och varit nöjda. Hoppas de finns inne och i lite olika färger :)
Vanliga enkla svarta skydd skulle jag oxå vilja ha. För övrigt så vet jag inte, men det lär väl ändras :p
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 421
Senast: zassoo
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 329
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 295
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 357
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp