Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Dag två i shoppingmeckat! :banana:

Tyvärr är det en del kvar på min önskelista som inte verkar finnas :(
Men ger inte upp, ska strax ner igen för att se om nått "nytt" är framme sen igår :p
 
Nu har de ju hunnit stänga, men kan kolla imorn :)
Lägg gärna en bild på vad jag ska leta efter.
11887172_769187753190676_1092998348_n.jpg
 
Jag vart på Ullared i början av Augustich köpte bra att ha saker, typ:

2 bruna skärp (på herravdelningen förvisso men ska ha dem till ridbyxorna),grep (till transporten, sopkvast köpte jag också men den kom inte med på bild), svart "mjuk" hink, ridstrumpor HV polo, flugmedel, bomull, vetflex, leopardboots, bruna handskar, samt två små korgar att ha smått och gott i i stallskåpet (hittade på en annan avdelning).

Mest nöjd med bootsen och handskarna:

 
Någon som vet hur det ser ut på täckesfronten? Eller som ska dit och kan titta inom det närmaste? :) Skulle behöva ett 100g täcke i strl 135, men de på Hööks är ju så förskräckligt dyra, och då det bara är delfoderhäst så har varken jag eller den andra fordervärden lust att lägga allt för mycket på täcke när hästen har ett 200g, men hade vart bra med ett 100g innan det blir kallare då det är dags för rakning snart.
 
Jag var där i helgen och det finns mycket täcken, både regn och vinter. Ägnade dock inte tid åt att titta hur många gram det var eftersom jag är övertygad om att hästar inte bryr sig en bråkdel så mycket som deras ägare.
 
Någon som vet hur det ser ut på täckesfronten? Eller som ska dit och kan titta inom det närmaste? :) Skulle behöva ett 100g täcke i strl 135, men de på Hööks är ju så förskräckligt dyra, och då det bara är delfoderhäst så har varken jag eller den andra fordervärden lust att lägga allt för mycket på täcke när hästen har ett 200g, men hade vart bra med ett 100g innan det blir kallare då det är dags för rakning snart.
Fanns ett utetäcke med 100 g fodring i måndags. Tror det kostade 299:-
 
Nån som har koll på vad det finns för fleecetäcken inne just nu i stl 145. Är mest intresserad av Horseware. Finns det där gråa med hals och turkos kant fortfarande inne och vad kostar det?
 
Åh, jag får hem min nya ponny på lördag och ska till gekås och shoppa på måndag (hehe är rätt pank så det blir typ bara saker till den) !! Kan man bli mer taggad? Är det något som nån vill att jag fotar eller kollar efter något typ?
 
Var där för några dagar sedan. Blev lite småplock från hästavdelningen. Mest nöjd är jag med en klippmaskin, en Wahl Pocket Pro, identisk med Lister Pico som verkar vara populär just nu. Perfekt till ansikte och öron!
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 425
Senast: zassoo
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 329
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 297
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 357
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp