Bukefalos 28 år!

Gekås - Ullareds stora BILDTRÅD 2015!

Tack för svar! Såg du vilken färg det var på sadelöverdragen i fleece? Måste nog åka till Gekås snart, speciellt efter @ztsu alla fina bilder. Mycket pannband de hade nu, var de bara svart läder eller fanns det brunt med?

Det var bara svart läder tyvärr. Hade också velat ha brunt :(

Sadelöverdragen i fleece fanns i vinrött, blått och brunt. Å så fanns det svart galon också.
 
Tack för svar! Såg du vilken färg det var på sadelöverdragen i fleece? Måste nog åka till Gekås snart, speciellt efter @ztsu alla fina bilder. Mycket pannband de hade nu, var de bara svart läder eller fanns det brunt med?

De vinröda syns tyvärr inte, men de ligger där bakom :)
20150116_111538_54ba997e2a6b22567eee73d7.jpg
 
Det fanns en hel del lindor faktiskt. Hallonröda, röda, lila. Ganska många olika gröna och grå. Det fanns tom en fyndkorg med lindor för 19.95 (4-pack fleece).
 
gekas.html
Nyss hemkommen!
Blev inte så mycket idag för jag sparar mig till Eurohorse :)
Nljd med ridbyxorna iaf! De är lite mörkare än på bilden dock.
 
Jag har den bara på min blogg och jag lyckas inte hitta länk till bilden :( hur gör man? Sitter vid en ipad :)
 
Någon som vet om de har eksemtäcken inne nu? (Alltså de bruna fula heltäckande, inte flugtäckena! :D)
 
Såg på Trikems hemsida att GeKås är ÅF av deras produkter. Någon som vet om deras Magnesium tillskott finns på GeKås?
 
Tråkig lektion idag, så kikade på Gekås blogg på hästavdelningen (som inte är uppdaterad på länge...) och hittade detta. Finn ett fel ;)
b2ap3_thumbnail_hast1_aug14.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 838
Senast: zassoo
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 672
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 356
Senast: machafuko
·
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 378
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp