Gemensamma måltider? När?

Sv: Gemensamma måltider? När?

:rofl:


Förlåt.... men det var en så härlig beskrivning... ser verkligen fram emot att ha ett par ungar på samma gång :D Kanske tur jag la klinkers i hela huset :D
 
Sv: Gemensamma måltider? När?

Både jag och min sambo är uppväxta med att man sitter med vid bordet så fort man kan sitta upp, med resten av familjen.

Så har det varit i vår familj också. Är alla hemma, så äter vi tillsammans.

Den enda måltid vi inte ätit tillsammans har varit middagen när barnen var mindre. Då åt de 17 och vi vid 18-19, vilket blev för sent för dem. Men de satt ändå med oss och fick lite plockmat att äta.

/Timsetim
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 920
Senast: Fraegd
·
Småbarn Det kanske blir fler trådar då det här är en droppe i en bägare.. Jag tycker inte att pappan till vårt barn som nu är 2 år fungerar...
2
Svar
33
· Visningar
4 000
Senast: EmmaW
·
Övr. Barn Hej! Jag har inga egna barn ännu men det kommer nog så småningom. När jag växte upp gick aldrig mina syskon eller jag på dagis, då...
2
Svar
33
· Visningar
4 393
Senast: Sar
·
Övr. Barn Har en son på 8 år som har kommit i någon period om att min mat inte är god. Vad göra?! Blir galen snart, lite bakgrundsfakta: Vi...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 194
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp