Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

okej, dom är ruskigt dyra! :eek: , det är bara för pannbanden.

Men dom sista är ju fina, ska visst glittra som sjutton :D
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

okej, dom är ruskigt dyra! :eek: , det är bara för pannbanden.

Men dom sista är ju fina, ska visst glittra som sjutton :D

Jag har inte sett de Globuspannbanden irl, kanske skulle försöka det? Men på bild så känns de lite *duckar* tråkiga..

Men kanske får inse att det inte går hitta sånt jag vill ha i brunt till lagom peng (svarta har jag flera stycken) =/
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Kika in hos min favissäljare..
Var förbi butiken strax före jul och shoppade.
De hade då ett träns i mörkbrunt(tror jag alternativt svart) med brun fodring och STRASS PÅ PANNBAND OCH NOSREM kom från BR.

Jag kan inte hitta det på deras hemsida, men mycke som finns i butiken finns inte utlagt där så maila och fråga..
På hemsidan hittar du E-mailadress www.zolitzas.com
hälsn snuffsie
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

jag har ju ett brunt pannband, m rosa blingbling. tror det finns i mörk brunt också. Från Charlies 199:- kostade det. finns m olika färger på stenarna..
o tränset...ja det ska vi inte tala om vad det kostade :angel:

PICT7167.jpg
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Har din tappat några pärlor?
Såg på Globen att det var flera som saknade ett antal stenar.
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Jag har inte sett de Globuspannbanden irl, kanske skulle försöka det? Men på bild så känns de lite *duckar* tråkiga..

Jag har det från Globus och det är faktiskt riktigt fint! Ser nästan lika dant ut som de superdyra, inte alls lika fult som de flesta i den prisklassen... :) Men de är enorma i storleken! Jag tror att jag har full (kan vara X-full) och det passar bra/är nästan för stort för mitt sto med mastodont huvud....
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Hööks har ett med enrads stenar på rea just nu i "kastanj" och svart för 239 kr. Ser ok ut på bild :-)
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

jag har ju ett brunt pannband, m rosa blingbling. tror det finns i mörk brunt också. Från Charlies 199:- kostade det. finns m olika färger på stenarna..
o tränset...ja det ska vi inte tala om vad det kostade :angel:

PICT7167.jpg

Nackdelen med Charlies är ju att de inte tycks ha internetförsäljning, annars vard et ju jättefint, om det är strass på det (svårt se om det var/är strass eller pärlor?) och det finns i mörkbrunt med?

Och rätt prisklass =)
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Hööks har ett med enrads stenar på rea just nu i "kastanj" och svart för 239 kr. Ser ok ut på bild :-)

'Kastanj' är fel färg *petig Alex*

Det måste vara MÖRKbrunt.. Det är där många faller, finns ju massor med snygga i SVART.. (Jag har massor med bling blingpannband i svart med iofs *s* Typ tre per häst eller så *host*). Men mörkbrunt är en värre femma..
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Om du ringer dom så skickar dom det till dej... 036-71 19 14
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Kika in hos min favissäljare..
Var förbi butiken strax före jul och shoppade.
De hade då ett träns i mörkbrunt(tror jag alternativt svart) med brun fodring och STRASS PÅ PANNBAND OCH NOSREM kom från BR.

Jag kan inte hitta det på deras hemsida, men mycke som finns i butiken finns inte utlagt där så maila och fråga..
På hemsidan hittar du E-mailadress www.zolitzas.com
hälsn snuffsie


Mailat dem, och ska få bilder sent imorgon kväll
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Det är strass. Jag menade stenar när jag frågade, vart pärlor istället! ;)
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Numret Palle skrev var väl till Charlies?
Mörkbrunt fanns det MASSOR av! Tror det fanns i rosa, vita och gröna stenar, säkert flera.
 
Sv: Ger upp pannbandssöket - söker TRÄNS istället..

Numret Palle skrev var väl till Charlies?
Mörkbrunt fanns det MASSOR av! Tror det fanns i rosa, vita och gröna stenar, säkert flera.


Ah, jag missade ju det.

Fast helst skulle jag ju vilja se en ordentlig bild på ett mörkbrunt i rätt variant, men hmm, de kanske kan ordna det
 

Liknande trådar

Utrustning Söker efter ett träns som jag har fått en bild i mitt huvud på. Har alltså inte sett detta i någon affär eller dylikt men jag söker...
Svar
7
· Visningar
1 343
Senast: BigEnough
·
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 580
Senast: Hedwig02
·
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 871
Senast: Wembley
·
L
Utrustning Är i valet och kvalet om vilken färg på träns (pullarträns med platta remmar) jag ska köpa för att matcha sadeln.. Vill helst ha den...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: Lawendel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp