Bukefalos 28 år!

GHS Shopping 2014

Sv: GHS Shopping 2014

De är helt underbara! Sitter och pillar med dem nu, försöker få till en bra "under hatten-frisyr" :p
Jag kommer bli skitsnygg på tävlingarna i vår :D Då kan jag i varje fall skryta med det när hästen är tossig och inte vill som jag :p
 
Sv: GHS Shopping 2014

Är det någon som har sett om det finns graverade namnskyltar att köpa på mässan? Har för mig att det brukar finnas men är osäker på om jag såg några förra året :idea:
 
Sv: GHS Shopping 2014

Jag tror att åtminstone King's Saddlery hade skyltar och maskin med sig, säkert nåt mer ställe också. :)
 
Sv: GHS Shopping 2014

*knapplån*

Hittade faktiskt inte jättemycket som jag var intresserad av. Det fanns mycket märkeskläder till bra pris, men det är inget jag lägger pengar på :D Fanns dock bra förgjordar och sadelgjordar till riktigt bra priser, men vågade inte köpa eftersom jag inte vet vad det blir för färg på "nya" sadeln :(

Blev ett schabrak i alla fall med riktigt snygg skärning :D och sedan en plånbok och ett mobilskal till mig för ett riktigt bra pris!
image_zps2449f664.jpg
 
Sv: GHS Shopping 2014

Det ser ju alldeles för stort ut? Jag älskar Rambotäckena så byt mot en annan storlek så kommer du nig bli nöjd :)
 
Sv: GHS Shopping 2014

Jag håller med! Jag var där i torsdags och vart så himla besviken. Framför allt tycker jag att det var så dåliga priser i år. Jag gjorde ett enda fynd, vilket kändes väldigt lite. Mässpriser är för mig mer rabatt än 10%, som de flesta verkade köra med. Eller har det alltid varit såhär, och jag som haft tur med mina fynd?
Det jag sett fram mest emot att få köpa var nya strumpor, men "min" strumpgubbe var inte ens där :(

Fyndet var ett Bucas-täcke för halva priset. Kanske inte den färgen jag hade valt om det fanns fler att välja mellan, men men. Jag är nöjd ändå, och min pålla också som synes på bilden nedan. :p
I övrigt köpte jag två uppsättningar lindor och en färgglad grimma med tillhörande grimskaft i regnbågens alla färger.

shopping_530fbee2ddf2b32612b9ad72.jpg


brall02_530fba632a6b2219f2861bb3.jpg
 
Sv: GHS Shopping 2014

Är det ett BR? Snygga, klassiska färger! :)

ztsu: Nej, mässpriserna är inte så fantastiska i år. Såg några saker jag bedömde som bra deals, men blev inte överväldigad direkt.

Suck, jag går och grämer mig över det där tränset jag lade tillbaka i torsdags. :p
Om det mot all förmodan skulle vara kvar imorgon när jag kommer så kanske jag väljer att tolka det som ett tecken :angel:.
 
Sv: GHS Shopping 2014

Var???! hittade du stövelskaften??? Jag har letar efter chans i 2 år utan att hitta några som faller mig i smaken, men de var ju :love:
 
Sv: GHS Shopping 2014

Var där igår och shoppade:
  • en ny hjälm (kraschade båda mina gamla i förra veckan), en Wellington Classic
  • en polopad från Eskadron
  • och ett brunt pannband med clincher i stl x-full (pålle har tydligen bred panna)

STP85605.jpg
 
Sv: GHS Shopping 2014

självklart är det ett tecken från ovan att du bara måste ha det tränset.
 
Sv: GHS Shopping 2014

Var???! hittade du stövelskaften??? Jag har letar efter chans i 2 år utan att hitta några som faller mig i smaken, men de var ju :love:

Du hör också hur de viskar förföriskt att de vill bli köpta, va? :laugh: Svensk Ridsport fanns de hos igår åtminstone.
 
Sv: GHS Shopping 2014

Äntligen någon mer hör att grejorna snackar med en. Tack för det, jag trodde jag blivit tokig!:D:D:D
 
Sv: GHS Shopping 2014

Någon här som vill kolla pris, storlek och återförsäljare på de gula ridbyxorna med svart helskoning som ska finnas nånstans där på mässan?
 
Sv: GHS Shopping 2014

Du hör också hur de viskar förföriskt att de vill bli köpta, va? :laugh: Svensk Ridsport fanns de hos igår åtminstone.

Ja ariat är förrädiska på det viset, skulle bara kolla rean och kom ut med ett par skor för 2000 :banghead:, sen när jag båtar skulle fråga om hur man bäst sköter dem så kom jag hem med både skokräm och balsam när man bara behöver en fuktig trasa :banghead::banghead:. Underbara produkter men varför ska de vara så dyra?
 
Sv: GHS Shopping 2014

Fanns inte i min storlek där tyvärr, men ska leta igenom mässan i morgon efter dem :D
 

Liknande trådar

Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 495
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Jag har autism, diagnos i vuxen ålder, och har återkommande depressioner sedan 12 års ålder. Efter att jag fått mitt första barn 2014...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: skiesabove
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 405
Senast: Masqueradee
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp