Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag fick jag en kallelse till extra mammografi om en vecka, trots att jag kollades i somras.
De är verkligen på jakt efter cancer, det begriper jag fullt ut nu.
Det skulle iofs förklara varför jag mår skit. Men nog vore det enklare om det vore något annat... Jag orkar inte ett behandlingsår igen.
Nej.Fy vad jobbigt, tanten. Är du rädd?
Nej.
Det är som det är. Jag kan inte påverka något så det är liksom ingen mening att vara rädd. Ve inte riktigt vad jag skulle vara rädd för heller. Kanske för att jag ska få väldigt ont? Jag försöker bara tänka praktiskt. OM det skulle vara cancer så behöver jag reda ut en del saker. Kanske "dödstäda" igen. Det är mest praktiska funderingar som jag har. Sedan ser jag inte alls fram emot människors projektioner av sina egna rädslor och bekymmer. De som står och gråter för sin egen skull för att jag är sjuk. Suck.
Men än vet jag ju inget. Jag får helt enkelt vänta och se och inte ta ut något i förskott. Det blir som det blir.
*klappar om*Jag att inget av det här stämmer men så känns det just nu.
Varför är alla andras 11or så talangfulla och långt framme i utbildningen?!
Varför blir alla andra på smällen på första försöket?!
Varför går just jag ner så långsamt efter operationen?!
![]()
Det kan inte vara så att chefen blir arg på situationen och lät det gå ut över dig? *kramar om*Kollegan är på semester. Hens elever kommer till mig och vill prata. Det kommer fram saker som inte alls är OK enligt företagets policy.
Jag funderar på vad jag ska göra med informationen och ringer min vanligtvis så förnuftiga och sansade chef för att ventilera.
Chefen blir arg.
På mig.
Suck. Så var den helgen förstörd.
Skaffa dig en symaskin... http://www.bukefalos.com/threads/gamla-symaskiner-serviceforsok.1297121/ Eller roa dig med att läsa tråden, den håller en vaken en stund!Jag har inte sovit i natt och nu måste jag vara vaken typ 12 timmar innan jag "får" sova, vet inte vad jag ska göra hela dan...Se tv, surfa, ta en promenad. Sen då?
Ok, jag kan diska, sortera tvätt, dammsuga. Men det är inge kuuuul.