Bukefalos 28 år!

Gör ni smycken???

FannyN

Trådstartare
Jag är helt galen i det och har rena fabriken för tillfället...
Finns det nån annan bukare som är lika tokig???
 
Sv: Gör ni smycken???

Här har du en till!

Älskar att göra smycken. Måste beställa lite nya prylar till det bara.
 
Sv: Gör ni smycken???

Jag älskar också att göra smycken! Just nu har jag lite för lite tid för att hinna, men snart ska jag sätta igång igen.
 
Sv: Gör ni smycken???

det går lite i perioder, men även jag har fastnat lite för detta. Gjorde bland annat ett jättefint set (armband, halsband och örhängen) som blev otroligt lyckat till ett brölopp jag var på, i augusti. Kan återkommer med bilder när jag inte sitter på jobbet.
 
Sv: Gör ni smycken???

Vart köper ni era smyckesgrejer? Jag är sugen på att börja, men har inte hittat något ställe som jag tycker säljer "bra" grejer... :)
 
Sv: Gör ni smycken???

IMGP0036.jpg


IMGP0048.jpg


IMGP0053.jpg


IMGP0061.jpg
 
Sv: Gör ni smycken???

Jättefina! Väldigt tjusig fotomodell också! :D
Jag skulle gärna lära mig göra egna smycken,
 
Sv: Gör ni smycken???

jag har köpt på lite olika ställen, de jag kommer ihåg i huvudet är pagoni, teardevil, fru pärla. Finns massor, men dessa tre har varit mycket bra att beställa från. Någon gång fick jag fel vara, men då fick jag rätt vara gratis utan att behöva skicka tillbaka det andra jag fick.
 
Sv: Gör ni smycken???

Det är bara att köpa lite prylar och sätta igång. :laugh:

Jag gör mina de flesta av mina smycken på vajer, det är jätteenkelt och roligt.
Pärlor köper jag främst i en liten söt butik i stan, men det finns även på Panduro, Tradera och i en massa web-shoppar.
 
Sv: Gör ni smycken???

Vilka fina, gillar de med grönt i starkt :)!
 
Sv: Gör ni smycken???

*kl*

Jag gör också smycken. Ett intresse som spårat ur lite... Har nog pärlor för 15.000:- + hemma! :o
 

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 558
Senast: _Zacke_
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 311
Senast: Sleepan
·
Övr. Barn Jag blir tokig på att aldrig få ha någonting ifred. 4 åringen är på precis allt! Har jag någon form av papper framme så ritas det på...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: skiesabove
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp