Bra att veta![]()
Var ingen kontroll av väskor alls idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att veta![]()
Vad gjorde funktionärerna inne på arenan i dressyren?
Mycket välförtjänt, det var en fin uppvisning!
Mycket välförtjänt, det var en fin uppvisning!
Skönt det! Men störigt när det står att det ska vara.Var ingen kontroll av väskor alls idag.
Fast min vän som hade väska fick visa den
De kollade inte på mässan utan i entren till Scandinavium. Har ingen koll på om de kollade mellan mässan och arenanOkej när jag gick in vid 14-tiden på mässan kollades inga väskor.
De kollade inte på mässan utan i entren till Scandinavium. Har ingen koll på om de kollade mellan mässan och arenan
Det var två aktivister som satte sig på banan och vek ut banderoller.Tog ganska lång tid innan dom blev utburna.Vad gjorde funktionärerna inne på arenan i dressyren?
Jag var ute och hämtade något när hon startade, vad gjorde hon?Nämnde kommentatorerna aldrig på hela sändningen vad Kim Emmen gjorde?!
Hästen stannade, hon red den sen till vänster om hindret för att vända och rida på igen och när hon passerade hindret tog hon enhandsfattning om spöt och slog hästen.Jag var ute och hämtade något när hon startade, vad gjorde hon?
Fy!Hästen stannade, hon red den sen till vänster om hindret för att vända och rida på igen och när hon passerade hindret tog hon enhandsfattning om spöt och slog hästen.
Det var den tidigare klassen, Prize of AgriaFy!
De sa något precis när jag kom tillbaka men jag minns inte vad, bara att det kändes som lite konstig stämning.
Jag såg den också.Det var den tidigare klassen, Prize of Agria