Grattis Ville och hans matte

G

Geezer

Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det var ett kanon bra beslut enligt mig.

Villes öde

:bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana:
 
Härligt att det finns vettiga människor i alla fall. Förhoppningsvis får matte en massa nya kunder p.g.a. all PR :banana:
 
Det var ett klokt beslut och verkligen på tiden att de fick klarhet i det.
 
ett jättebra beslut tycker jag!!!
I luleå finns en liten yorkshireterrier som är i en kiosk... han är såååå söt och förmodligen blir alla kunder charmade... han går utan koppel på stan och har söta små kläder på sig på vintern.... :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Viva
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 784
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 375
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp