Bukefalos 28 år!

Gravid på övertid!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid på övertid!!

Jag förstår precis hur du känner det! Och sen är det fruktansvärt irreterande med alla som ringer och undrar om man fortfarande är hemma... Och svara man inte så går genast skallgångskedjan igång även om man enbart var till soptunna... :crazy:

Ska du in på någon överburenhets kontroll i dagarna eller hur gör de hos er? Jag fick ju komma in efter 14 dagar och då ansåg de att det var dags att sätta igång det hela... Sen tog ju det ytterligare ett par dagar men då började det ialla fall hända lite...
 
Sv: Gravid på övertid!!

Din stackare! Jag kan förstå att det känns drygt att vänta och tiden går i snigelfart. Men, nu är det inte länge förrän du/ni har er lilla bebis hos er. Tänker på er!
 
Sv: Gravid på övertid!!

Jag gick öer 16 dagar med min son. De sistqa veckorna ringde JAG och sa upp bekantskapen med alla mina vänner för jag orkade inte prata med nån om den som skulle komma ut ! Så trött var jag på det hela. De tog det inte särskilt allvarligt, men just då kände jag att jag ALDRIG vill prata med nån.....

Du får väl be nån skriva en "kom ut" visa till din bebbe som du sjunger för honom/henne... precis som på avelssidorna när fölen skall ut.

Kram och lycka till.
 
Sv: Gravid på övertid!!

Förlossningen började på dag 10+ men han föddes på 11+.
Och de där 10 dagarna var de längsta under hela graviditeten... lätt!
Fy så jobbigt det var, dessutom gick jag upp en massa i vikt under den tiden, det var ju den enda tiden som jag mådde det minsta dåligt.
Hade bara förvärkar en gång och det var 4 v före bf, men på 10+ så svällde plötsligt fötterna upp ordentligt, ha hela benen och händer och allt.. såg ut som en ballong!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 248
Senast: gulakatten
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
891
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp