Grimm - Ulvlek!

Fyra deltagare och jag har ingen aning om vilka av dem som kan vara ulvar.
cirkus
Glömmer att Q inte visste sin roll i första DL. Kan vara ulv som identifiera sig som ulv för hon var ond. Frågan är om bsf verkligen hade försökt rädda sig själv och offra en annan ulv.
EmmaN
Pekar ut bsf som får. I de senaste lyncherna så har hon röstat på sådana som inte ska åka.Frågan är om det är bra eller dåligt. Röstar på mig när lilltess har två röster. Undrar varför hon lade en udda röst. Även om lilltess inte var hennes mest misstänkta så hade hon ändå misstankar mot lilltess. I detta läget var det bra att samla rösterna eftersom ulvarna hade kunnat styra.
Lobelia
Jag vill att hon ska vara god. Hade en ulv vågat vara så på som hon var i klara lynchen. Hon poängtera att det var viktigt att samla rösterna idag. Men samtidigt var vi ju på väg att lyncha en god.
Snurrfian
Jag har ingen koll alls på snurrfian
 
Fyra deltagare och jag har ingen aning om vilka av dem som kan vara ulvar.
cirkus
Glömmer att Q inte visste sin roll i första DL. Kan vara ulv som identifiera sig som ulv för hon var ond. Frågan är om bsf verkligen hade försökt rädda sig själv och offra en annan ulv.
EmmaN
Pekar ut bsf som får. I de senaste lyncherna så har hon röstat på sådana som inte ska åka.Frågan är om det är bra eller dåligt. Röstar på mig när lilltess har två röster. Undrar varför hon lade en udda röst. Även om lilltess inte var hennes mest misstänkta så hade hon ändå misstankar mot lilltess. I detta läget var det bra att samla rösterna eftersom ulvarna hade kunnat styra.
Lobelia
Jag vill att hon ska vara god. Hade en ulv vågat vara så på som hon var i klara lynchen. Hon poängtera att det var viktigt att samla rösterna idag. Men samtidigt var vi ju på väg att lyncha en god.
Snurrfian
Jag har ingen koll alls på snurrfian
Det mest logiska hade kanske varit att rösta på lilltess men jag hade redan innan skrivit att jag skulle rösta på den jag såg som minst oskum och det landade på dig. Tycker det är svårt att haka på någon bara för att, men det kanske jag lär mig till någon annan gång :).

EDIT: la till smiley
 
Jag skulle i princip kunna kopiera Arts lista och lägga till själva Art - den jag misstänkte svagast ihop med de två som åkte.
Det finns skäl till att alla är goda och onda.
 
Är alla nattugglor döda? :p

Det är ju nu jag är mest leksugen och hade gärna läst massa inlägg och analyserat :p
 
Om vi tittar på Klara lynchen.

Röstlista DL 3 kl 22.00
15.13 Lobelia röstar på Klara
15.20 cirkus röstar på Klara
21.11 Lilltess röstar på klara
20.49 Snurrfian röstar på Bollen
21.18 Klara röstar på bollen_
21.33 Artline röstar på Klara
21.51 bollen__ röstar på Klara
21.53 FiaM röstar på Klara
21.58 EmmaN röstar på bollen__


Snurrfian röstade på Bollen när Klara hade tre röster. Det var 5 kvar och rösta + två dolda röster. Frågan är om det var en alibiröst på bollen. Men i det läget var det ändå ganska vågat men inte helt omöjligt.

När EmmaN röstade på Bollen så hade Klara 6 röster och Bollen hade två. Så även med de dolda rösterna så var det säkert att Klara skulle åka. Så det här hade kunnat vara en alibiröst.
 
Om vi tittar på Klara lynchen.

Röstlista DL 3 kl 22.00
15.13 Lobelia röstar på Klara
15.20 cirkus röstar på Klara
21.11 Lilltess röstar på klara
20.49 Snurrfian röstar på Bollen
21.18 Klara röstar på bollen_
21.33 Artline röstar på Klara
21.51 bollen__ röstar på Klara
21.53 FiaM röstar på Klara
21.58 EmmaN röstar på bollen__


Snurrfian röstade på Bollen när Klara hade tre röster. Det var 5 kvar och rösta + två dolda röster. Frågan är om det var en alibiröst på bollen. Men i det läget var det ändå ganska vågat men inte helt omöjligt.

När EmmaN röstade på Bollen så hade Klara 6 röster och Bollen hade två. Så även med de dolda rösterna så var det säkert att Klara skulle åka. Så det här hade kunnat vara en alibiröst.
Alibiröst? :confused: Det smartaste om jag hade varit ulv hade ju varit att följa strömmen och rösta som alla andra, nu tyckte jag inte Klara var mer skum än bollen, alltså röstade jag på Bollen och hoppades att det var någon mer som skulle tycka samma sak som mig.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 665
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 826
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 975
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 413
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp