Bukefalos 28 år!

Grimm - Ulvlek!

Just nu för mig verkar Artline vara den skummaste, men å andra sidan så verkar hon ensam vilket gör mig fundersam, men inte heller EmmaN och Cirkus verkar dra åt samma håll... Men två av de tre är ulvar... Jag hade funderingar på Lobelia som eventuell ulv men där hade jag uppenbarligen fel. :cautious: Det som gör mig fundersam är varför lyan valde att käka Lobelia? Det känns som om det började dra ihop sig med misstankar mot henne, så det borde ha varit bättre att käka någon annan, men något som slår mig nu är att helt plötsligt är att både Cirkus och Artline har börjat misstänka mig. Men betyder det att båda är ulvar? Det skulle vara väldigt behändigt om det är så! :D

Terapiarbete (nåla båtgardiner) är bra - jag har funderat på detta en stund först så tyckte jag att det verkar ju vettigt, men sen så tänker jag att det är klart att om hon sitter i lyan är det väl ett jättebra sätt att försöka verka god? Lite som att ...så hade jag aldrig gjort. Eller så är det just så.

Och sen den ytterst lilla felskrivningen i Snurrfians #656 skaver också när det gäller Snurris. Det är som om hon bara letar EN till ond - vet hon vem den andra är?

Nåja, vi kan bara få ut en i taget.

Jag vill se mer av EmmaN innan jag bestämmer mig för någon
 
Vänta nu - det måste ju finnas två onda av oss tre om du är god? Inte bara en! Eller hur menar du?

Sen gillar jag inte hur Artline plötsligt blir inställsam mot Snurrfian det känns ulvigtt.
Och var fan är EmmaN ?
Haha jag gjorde en @Klara Jag menade att jag hittar inte den som är god bland er tre! :D Om jag skulle vara ulv så skulle jag ju veta... :D
 
Ahhhh där kom hon.

Hon röstar på Artline. .

Jag tycker också att Arts teorier runt Emma är mycket märkliga. Och just nu så velar jag mellan Art och Snurrfian och för stunden lutar det nog över till Arts nackdel.
 
Ulvar röstar och teoriar om varandra så varför inte göra det om fåret också. Men om det är skumt så kanske Emma är den goda av er.
 
En ond sasse röstade också på den hon trodde varledarevarg i den leken jag var ulv (Sasse var ond utanför lyan).

Sedan var jag en av dem som röstade ut bsf. Var det också alibi?
 
Artline röstar på Cirkus.

Jag tror att hennes miss om att Q inte hade sin roll i första dl kan bero på att cirkus är ond och mer eller mindre visste sin roll vid den lynchen. Sedan tror jag att Cirkus kanske låtsades vara draken för att ängeln skulle skydda henne så ulvarna kunde äta fritt. Sedan tycker jag hon är väldigt säker på att Emma är god och det kan hon bara vara om hon är ulv.


Jag kan ändra min röst sedan om det skulle behövas för det är mycket möjligt att jag röstar på¨en oskyldig.Jag har som sagt ingen aning om vem som kan vara den goda. Men jag vågar inte rösta på Emma ifall hon är den goda. Känns onödigt om de goda röstar på varandra.
 
Ahhhh där kom hon.

Hon röstar på Artline. .

Jag tycker också att Arts teorier runt Emma är mycket märkliga. Och just nu så velar jag mellan Art och Snurrfian och för stunden lutar det nog över till Arts nackdel.
Varför velar du? Om du är god och tror att Emma är god. Varför följer du henne inte då? Risken finns att ulvarna röstar på samma. Då funkar det inte att de goda röstar på två olika.
 
Eftersom vi firar bröllopsdag så får jag passa på medan maken poppar popcorn åt oss... ;) Jag velar än hit och än dit, uppenbarligen står det mellan Cirkus och Artline ikväll, vem som helst av dem kan vara ulv om inte bägge men just nu känns EmmaN som den som är godast just nu därför lägger jag min röst på Artline ikväll.
Snurrfian röstar på Artline
 
Eftersom vi firar bröllopsdag så får jag passa på medan maken poppar popcorn åt oss... ;) Jag velar än hit och än dit, uppenbarligen står det mellan Cirkus och Artline ikväll, vem som helst av dem kan vara ulv om inte bägge men just nu känns EmmaN som den som är godast just nu därför lägger jag min röst på Artline ikväll.
Snurrfian röstar på Artline

Grattis! På bröllopsdagen alltså, inte till rösten. :D
 
Eftersom vi firar bröllopsdag så får jag passa på medan maken poppar popcorn åt oss... ;) Jag velar än hit och än dit, uppenbarligen står det mellan Cirkus och Artline ikväll, vem som helst av dem kan vara ulv om inte bägge men just nu känns EmmaN som den som är godast just nu därför lägger jag min röst på Artline ikväll.
Snurrfian röstar på Artline


Grattis!
Hoppas att ni får en trevlig kväll :)
 
Artline ändrar röst till Snurrfian.

För jag hoppas att cirkus är den goda pågrund av att bsf förhoppningsvis inte skulle rädda sig själv genom att rösta på en annan ulv.
 
DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artline

20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian

Artline: 2
Snurrfian: 1
 
Jag har fått oväntat besök (avbrott i gardinsömnaden) och jag har egentligen inte kommit fram till något nytt


Det känns som om Artline ändå är den jag har misstänkt mest - den som jag inte hittar någon anledning till att hon kan vara god. Vi behöver samla våra röster. Både Snurris och EmmaN har ändå saker som skulle kunna tyda på deras godhet - men inte Art. Hon la först en röst på mig, sen har hon ändrat till Snurrfian, för att hon tänker att jag kan vara god vilket jag håller med om. Frågan är om det gör henne god? Nej, jag tror inte det.

cirkus röstar på Artline
 
DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artline

20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian
21:30 Cirkus röstar på Artline

Artline: 3
Snurrfian: 1
 
Artline ändrar röst till Cirkus.

För att jag tror inte att en god Cirkus hade lagt en tredjeröst på mig utan tänkt ett varv till. Nu gör hon det lätt för sig genom att rösta på mig som redan har två röster.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 928
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 190
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 829
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 533
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp