Grönsakssvarv - hiss eller diss?

SaraXX

Trådstartare
Någon som har en? Är det bra? Hur avancerad ska den vara för att funka?
Vi har normalt inte pasta, möjligen sjögräsnudlar, och jag är lite sugen på att testa en grönsakssvarv men är lite pank för tillfället så jag vill inte köpa en och upptäcka att det är helt värdelöst :p
 
Har en och den funkar jättebra! :up:
Använder den faktiskt mindre till spagetti numera och mer till tunt hyvlade rotsaker som ex. sötpotatis som blir klart fantastiskt snabbt i ugn. Kål blir också underbart tunn med hyveltillbehöret.
 
Jag har också en och tycker den är väldigt rolig. :) Har mest använt den till zucchinispaghetti, men hyveln är också bra. Till viss del kan jag väl tycka att den är mer rolig än nödvändig :p men jag gillar den.
 
Vad har ni för sort/märke?
Westmark Spiromat har jag, känns som rejäl plast och delarna är enkla att diska. Tog en jag kunde fara och klämma på i butik. Så länge plasten är stadig och det är få rörliga bitar så tror jag att den kommer fungera bra oavsett märke.
 

Liknande trådar

Anläggning :idea: :wtf: Hiss eller diss!?? Vettigt folk med erfarenhet av olika hästgrejer sökes! Vad tycker du om en särskild sak, är det en bra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 366
Hemmet Köpte en sladdlös dammsugare för drygt två år sen..Den är numera helt värdelös och släpper ut lika mycket som den suger upp. Kan...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Hej allesammans! Jag har börjat fundera på vad jag skulle vilja jobba med när jag blir vuxen då det börjar närma sig gymnasieval. Ett...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp