Grönsakssvarv - hiss eller diss?

SaraXX

Trådstartare
Någon som har en? Är det bra? Hur avancerad ska den vara för att funka?
Vi har normalt inte pasta, möjligen sjögräsnudlar, och jag är lite sugen på att testa en grönsakssvarv men är lite pank för tillfället så jag vill inte köpa en och upptäcka att det är helt värdelöst :p
 
Har en och den funkar jättebra! :up:
Använder den faktiskt mindre till spagetti numera och mer till tunt hyvlade rotsaker som ex. sötpotatis som blir klart fantastiskt snabbt i ugn. Kål blir också underbart tunn med hyveltillbehöret.
 
Jag har också en och tycker den är väldigt rolig. :) Har mest använt den till zucchinispaghetti, men hyveln är också bra. Till viss del kan jag väl tycka att den är mer rolig än nödvändig :p men jag gillar den.
 
Vad har ni för sort/märke?
Westmark Spiromat har jag, känns som rejäl plast och delarna är enkla att diska. Tog en jag kunde fara och klämma på i butik. Så länge plasten är stadig och det är få rörliga bitar så tror jag att den kommer fungera bra oavsett märke.
 

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
603
· Visningar
43 548
Senast: FrDrake
·
Anläggning :idea: :wtf: Hiss eller diss!?? Vettigt folk med erfarenhet av olika hästgrejer sökes! Vad tycker du om en särskild sak, är det en bra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 366
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 151
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp