Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte fråga varför ni lindat benen med eltejp. Men så zoomade jag lite mer och tittade bättre på bilden...
Tittade igen och det ser ju faktiskt ut så!Jag tänkte fråga varför ni lindat benen med eltejp. Men så zoomade jag lite mer och tittade bättre på bilden...![]()
De rosa bitarna är orange under "skyddshöljet" (det har säkert ett vetenskapligt namn) som täcker fjädrarna när de växer ut, men det ser så himla roligt ut just nu! Som en märklig alienkaktus.![]()
Men jösses!Litegrann som de här:
![]()
![]()
Alltså rockor generellt är så jäkla söta när de är små! De kallas för "pups" på engelska dessutom.Litegrann som de här:
![]()
![]()
Punkare!!! SÅ cool ju!
Ååh den multifärgade ankan ser ju ut att ha svarta byxor på sig eller orange sandaler på sig, så fräckt
Helt klart punkrockarfasen! Han minns sina coola förfäder!Punkare!!! SÅ cool ju!
Tup alla tårna är svarta medan simhuden mellan är gul också.Ååh den multifärgade ankan ser ju ut att ha svarta byxor på sig eller orange sandaler på sig, så fräckt![]()
Helt klart neon orange sandalerTup alla tårna är svarta medan simhuden mellan är gul också.![]()
"Jaha... Är det så här livet ska vara?" ser den lille vännen ut att tänka