Gummibåt som klarar hundklor?

linnsan

Trådstartare
Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D
 
Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D
Jag är inte hundägare men kanske hunden kan ha något på fötterna som skyddar båten? :idea:

Simfötter :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 889
Senast: Hedinn
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 503
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp