H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Den var :love: Och den satt jättesnyggt.
Man såg jättesmal ut i den :angel: Och det var ingen ful CRW logga på heller.
Ska verkligen köpa den.
 
Sv: H**ks nyheter?

kl

Jag har beställt CH pullarträns (brunt, sidan 59) och TG T6 Showjumper av RW plus massor med tillbehör. Någon som vet om färgen på tränset och sadeln passar ihop? Chansade lite och håller tummarna för det.

Ska tilläggas att jag fick sadeln 1700 kr billigare.:)
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag har blivit kär...

Tränset GM Amadeus... :love:

Bara ett problem, det står att det bara är mörkbrunt men på bilden så ser ett brunt ut och ett svart! Någon som som vet om det finns i både svart och brunt men bara i brunt på internetshopen eller så??

(Jag har ju nämnligen bara svart utrustning för övrigt så det blir lite svårt med brunt träns :p)
 
Sv: H**ks nyheter?

Det ser inte ut att finnas i svart på webshopen.
 
Sv: H**ks nyheter?

Ja, det blev det!:D Jag fick sadeln för 3846,50 kr och annars kostar den 5495 kr. Alltså 1648,50 kronor billigare!
Hade sån himla tur igår, hade inga alls planer på att beställa den nu, men så gick jag på hemsidan och såg att det var 30% på en valfri vara och att sista dagen var idag (klockan var dessutom halv elva på kvällen).:D:D
 
Sv: H**ks nyheter?

*Kl*

När jag va där i Upplands Väsby i dag så fanns det stövlar för 400:- /par :eek: Typ dressyrstövlar med dragkedja .. Jag hann inte kolla så noga, innan pappa tvingade ut mig, han trodde väl att han skulle få betala ännu mer för ridgrejer till mig :angel:
Någon som köpt/provat de? PM:a :)

Vet inte om det finns i alla affärer..
 
Sv: H**ks nyheter?

åå, det lät lovande :laugh: är väl förmodligen kanske ngn utgående modell? ska dit idag o köpa lite grejer..
 
Sv: H**ks nyheter?

Kanske :D
Men jag trodde verkligen inte att det stod 400 :- :p

Hoppas du hittar nåt fint :)
 
Sv: H**ks nyheter?

var ine och klämde på de nya tränsen idag, faktisk så att jag blev glad över att de skärpt upp sig med läderkvaliteen.

köpte deras nya stasspannband:
22464735.jpg
(och två scahbark för 30kr/st & halvapriset på deras rundsydda gamla modellen)

riktigt skräp pannband de är igentligen, men ha var bara tvungen att ha de ändå..
 
Sv: H**ks nyheter?

:eek:
Tror du det är samma? Provade du? :p
Du kanske kan ta och skicka upp ett par :angel: :D
 
Sv: H**ks nyheter?

fann två kvar, provade en 38.a dock för smala flr mina vader.
 
Sv: H**ks nyheter?

Litet knapplån.

Nu har jag äntligen spanat in Milford live! Det blir nog ett sådant så småningom, men jag har inte valt färg ännu...;)

Om jag köper det svarta så flyttar jag nog bara nosgrimman till mitt Knights-träns, för det har inte vita sömmar. Tycker de stör en liiiiten aning, kanske.

Det smala pannbandet hade mycket större stenar än vad jag tänkt mig, och det svängda pannbandet var lite för brett, så jag hoppar nog över dem.

Funktionströjorna var ju jättefula! :o (Utom den vita...)
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 618
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 952
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 515
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
10 022
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp