H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

Jag hittade massor i katalogen som jag tog inne i affären igår när jag köpte min RaceSafe igår.. och gissa vad... det är ju 30% på ALLT utom sadlarna.

Jag ringde tillbaka till orderlinjen för jag fick minsann ingen rabatt igår. Men det var lungt att ta med kvittot. Runt 800 får jag tillbaka! :bump::bump::bump:

Så nu kan jag shoppa lite GRATIS!! :rofl::rofl::idea:

Jag tänkte eventuellt köpa den beigea CRW Cardigan, den bruna CRW funktionströjan och den bruna CRW Västen.

Tycker att det överlag finns för lite kläder i funktionsmaterial inom ridsporten, det är ju FAKTISKT en sport där man svettas!
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag hittade ingenting jag ville ha :(
Brukar iaf vara sugen på nått schabrak eller så men jag tycker inte det fanns något kul!

Eller jo jag såg en brun tröja jag skulle kunna tänka mig föresten, brun med breda muddar och orange och vit kant^^
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag hittade massor i katalogen som jag tog inne i affären igår när jag köpte min RaceSafe igår.. och gissa vad... det är ju 30% på ALLT utom sadlarna.

Jag ringde tillbaka till orderlinjen för jag fick minsann ingen rabatt igår. Men det var lungt att ta med kvittot. Runt 800 får jag tillbaka! :bump::bump::bump:

Så nu kan jag shoppa lite GRATIS!! :rofl::rofl::idea:

Jag tänkte eventuellt köpa den beigea CRW Cardigan, den bruna CRW funktionströjan och den bruna CRW Västen.

Tycker att det överlag finns för lite kläder i funktionsmaterial inom ridsporten, det är ju FAKTISKT en sport där man svettas!

En valfri vara var det 30% på och det gällde allt utom Stubben sadlarna... ska shoppa min Griffin dressyr sadel på fredag och får lite mer än 1000kr i rabatt...hehe
 
Sv: H**ks nyheter?

Vaaaa? Är det 30 % på allt i alla butiker? Hur länge då? :bump:
 
Sv: H**ks nyheter?

De har ju tagit in Euro-Star tävlingskavajer i sitt sortiment. Helt otroligt säger jag. :rofl:
 
Sv: H**ks nyheter?

Kära moderator, får vi ha denna tråden? Det känns nästan som en riktig buketradition att diskutera nyheterna! Alla kan kolla på butikens hemsida och bilder behöver bara visas på köpta produkter!

Jag vill i alla fall hurra för det nya Apollotränset då jag efterlyst ett riktigt snyggt dressyrträns! Men det var kanske i dyraste laget (859:-). Det smala pannbandet med stenar var också väldigt snyggt!

Var det enda jag fastnade för:d
Bara att börja spara... Men den nosgrimman var ju bara så:love::love:
 
Sv: H**ks nyheter?

På EN valfri vara...tror det stod tills den 27/7 men hemsidan ligger nere så jag vet inte säkert+ att det gller nog att passa på nu för det lär bli utsorterat ganska snabbt...

kollade på nyhetsmailet...30% på EN valfri vara och det gäller tills 27/7
 
Sv: H**ks nyheter?

Okeej, gäller det bara när man beställer eller i butikerna också?

Jag har inte fått katalogen men såg ett grymt snyggt ulltäcke på sidan, dock ej bland nyheterna? :crazy:
 
Sv: H**ks nyheter?

Jag vill ha Pikeur i deras sortimen och Königs samt Cavallo stövlar men det kan jag glömma. Tyvärr !
 
Sv: H**ks nyheter?

Man kan ju handla i butiken också... hur kan dom kontrollera att man inte är inne flera gånger och handlar till 30%?

ja du... man kan nog beställa på nätet och sen handla i affären...men man får nog ta det med några dagars mellanrum så de inte känner igen en...:laugh:
 
Sv: H**ks nyheter?

Här i Stockholm är det lätt då vi har 2st Hööks affärer. Nackdelen är ju att de ligger helt åt skilda håll.
 
Sv: H**ks nyheter?

*kl*

Nu fungerar hemsidan :banana:

Jag ska nog spara ihop till ett GM Apollo aachentränset för 859:-

Ska införskaffa:

* ett vitt SM Gold dr schabrak
* E.G Anatomisk Dressyrgjord (vill ha, vill ha)
* CRW underställ
* Jodphurs m stålhätta
* Snygg mössa m skärm :D

Och jag vill ha katalogen nu ju..
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 618
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 952
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 515
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
10 022
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp