H**ks nyheter?

Sv: H**ks nyheter?

*kl*

Nu fungerar hemsidan :banana:

Jag ska nog spara ihop till ett GM Apollo aachentränset för 859:-

Ska införskaffa:

* ett vitt SM Gold dr schabrak
* E.G Anatomisk Dressyrgjord (vill ha, vill ha)
* CRW underställ
* Jodphurs m stålhätta
* Snygg mössa m skärm :D

Och jag vill ha katalogen nu ju..


Köper du tränset nu kostar det bara 601kr...

Och hemside f*n funkar inte för mig:mad::confused:
 
Sv: H**ks nyheter?

Köper du tränset nu kostar det bara 601kr...

Och hemside f*n funkar inte för mig:mad::confused:

Fortfarande för dyrt :angel:
Fattig student som ska flytta med häst o allt, har inte råd med nåt egentligen.. :p


Delvis kl*
Kom på en sak till jag ska köpa;
* Gelsits till sadeln som dämpar lite mot min skadade rygg när hästen blir för skumpig..
 
Sv: H**ks nyheter?

Angående de där gelsitsarna till sadeln: Funkar de verkligen? Har funderat på att införskaffa en just för att jag får lite ont i ryggen av att rida för länge i vissa sadlar (alternativt att de bara är väldigt obekväma), men jag tvekar eftersom jag aldrig testat en...
 
Sv: H**ks nyheter?

Angående de där gelsitsarna till sadeln: Funkar de verkligen? Har funderat på att införskaffa en just för att jag får lite ont i ryggen av att rida för länge i vissa sadlar (alternativt att de bara är väldigt obekväma), men jag tvekar eftersom jag aldrig testat en...

Vet inte, men jag läre ha nåt som dämpar lite grann, har en ryggskada som gått upp och det gör ont ibland när pållen får för sig att skumpa. Jag ska prova iaf, så får vi se sen om det vart nån skillnad eller inte.
 
Sv: H**ks nyheter?

Har ridit i en sån, näääe, var ingen speciell skillnand. Fast då har jag heller ingen problemrygg.
 
Sv: H**ks nyheter?

Ena i Upplands Väsby och andra i kungens kurva... inte precis jääte bra om man vill köpa saker i båda affärerna samma dag.. Vist går det det men jobbig resa.
 
Sv: H**ks nyheter?

Mjo, jag vet var de ligger. Och ursäkta om det är en dum fråga men varför vill man köpa från båda butiker på samma dag? Jag menar, de har väl samma soritment (med undantag från någon enstaka slutsåld vara)? :crazy: Sedan är det väl bara Stockholm som har två butiker så nära, resten av landet får liksom nöja sig med en ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

*kl*

Blev lite sugen på den där lädergrimman för 89 kr. Skulle vilja köpa varsin till pollarna och ha i hagen.

Tänkte på det där med 30% gäller det vad man än köper eller måste man köpa för ett visst belopp?
 
Senast ändrad:
Sv: H**ks nyheter?

Okeej, gäller det bara när man beställer eller i butikerna också?

Jag har inte fått katalogen men såg ett grymt snyggt ulltäcke på sidan, dock ej bland nyheterna? :crazy:

Är det, de gråa som även finns i svart?! :) Fanns med i sommarens katalog också och det har jag kollat på länge! :love:
 
Sv: H**ks nyheter?

*KL*

Jag vsor HÖGT när det svänga blingpannbandet bara fanns i svart. Mummel, mutter morr..

I övrigt av det nya vill jag ha

Hundhalsbandet med nitar, äntligen ett i rätt storlek, bredd och UTAN monsternitar.

Sen gillade jag den rödrutiga huvtröjan, faktiskt. Men har jag aldrig köpt en ridtröja förr lär jag inte göra det nu, men hmmm.. man kanske kan ha den på jobbet? :devil:

Svor över att reflextränset inte fanns i brunt.

Det gråa twist dressyrschbraket i grått, och twist hoppschbraket i grått, flanellinsida med :love:


Men det var allt, och det enda jag eg nog kommer köpa är schbraken.
 
Sv: H**ks nyheter?

Vet inte om det är för jag har både nack- och ryggskador, men för mej är det så att UTAN gelsits kan jag knappt skritta en häst.

Vi har gelsitsar från olika ställen i olika prisklasser.... men det går inte att se någon skillnad på Börjes, som är äldst +5år, och den senaste, som är 1.5 år....
 
Sv: H**ks nyheter?

det där svängda blingpannbandet va det enda fina som jag såg, hööks har alltid samma gamla grejer, lite omgjorda men ändå samma sak typ.

tur att man har svart utrustning ;) hihi
 
Sv: H**ks nyheter?

jag fick katalogen hem idag :bump:
gillade de nya pannbanden, o ska definitivt kolla in den nya ridstöveln!
 
Sv: H**ks nyheter?

* Knapplån *
Det går att ladda hem katalogen i .pdf format för er som inte kan vänta ;)
 
Sv: H**ks nyheter?

*knapplån*

bara för att jag har brun dressyrsadel nu så finns det inga snygga saker i brunt.. =(
 
Sv: H**ks nyheter?

Gillar inte alls hööks grejor och blri alltid lika besviken när man åker till butiken för att klämma och känna:grin: Men gillar att bläddra i katalogen som alltid är snyggt och proffsigt gjord:)
 
Sv: H**ks nyheter?

va inne på hööks i går o skulle ha det röda flessetäcket men många av nyheterna hade inte kommit in ännu så det blev ett par helskodda ridbyxor för 199 o sen köpte jag ridtäcket som va på rean var 50% på rean så jag slog till direkt inte på många ställen man hittar ett ridtäcke för 82kr. Supernöjd det låg perfekt på min buse byxorna va supersköna ska nog örbi o köpa ett par till bara för de är billiga.
 

Liknande trådar

Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns...
2
Svar
27
· Visningar
5 618
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Ja, har ni hunnit kolla in dom? De verkar spinna vidare på dressyrmodet med ett nytt billigare dressyrträns-men med knepigt aachenfäste...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
28 952
Senast: Shaklima
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 515
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
10 022
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp