H**ks nyheter

Sv: H**ks nyheter

I och för sej är det trist, men med tanke på att dom tidigare inte ens fanns i 125 och 135 så börjar det ta sej.....Så snart så så kanske dom även kommer i 145 och 155 om vi trycker på som vi gjort tidigare...
 
Sv: H**ks nyheter

gud ja, jag kan sitta och bläddre Huuuur länge som helst :D
 
Sv: H**ks nyheter

Jag frågade i affären sist jag var där och hon sa att den skulle komma ut i slutet av Juli. Så det är inte så lång väntan. ;)
 
Sv: H**ks nyheter

Jag hittade den bästa nyheten på länge.. Dom ska öppna i Karlstad :D 12 mil från mig.. :D
Kan man ju åka dit och shoppa och prova
 
Sv: H**ks nyheter

Vem köper deras täcken egentligen? De är ju jätte dyra i förhålladen till vad man får....

Tyckte i övrigt inte att det fanns något som var så roligt.... Tycker att de har ett väldigt trist sortiment i taskig kvalite.
 
Sv: H**ks nyheter

Jag håller med dig, deras utetäcken är inte prisvärda.

Jag har inte tittat än, men jag hoppas på fina schabrak!
 
Sv: H**ks nyheter

Jag har varit nöjd med de täcken jag köpt där, för några år sedan köpte jag TM-regntäcken som var superbra, och nu har jag ett HP som är kanon.

De fåtal dagar det har läckt igenom har även de andra hästarnas Bucas- och HW-täcken läckt, så... ;)

Passformen är ju såklart inte den bästa på alla hästar, men det finns ju även dyrare täcken som inte passar alla.

Nyheterna var väl inte sådär jätteupphetsande, men det beror ju snarast på att jag inte behöver något just nu. Men det blir nog ett sånt där smårutigt, lattefärgat schabrak iaf. Det är så svårt att hitta tunna sadelunderlägg nuförtiden. :(
 
Sv: H**ks nyheter

Jag är också jättenöjd med de täcken jag köpt hos dem. Vintertäcket jag köpte där förra året passade min häst perfekt. Pälsklingen höll sig varm hela vintern och det läckte inte. Passformen var perfekt för honom, ett Showmaster med halvhals, och gav inga skav alls! Så för honom var det som klippt och skuret.


Sen gillar jag att deras schabrak inte är allt för dyra, så man kan köpa flera och variera sig...matchningsnörd som man är...

Deras ridbyxor sitter bra på mig också, senast köpte jag ett par HH helskodda...dock är de lite långa i benen - men det är alla märken av ridbyxor eftersom jag är något kort i rocken. :D
 
Sv: H**ks nyheter

instämmer, de täcken jag köpte på hööks har varit kassa allihopa. Har något fleecetäcke som är bra men utetäckena köper jag inte! För dessa priser kan man få mycket bättre.

Likaså schabraken, blir urtvättade direkt och håller inte formen.
 
Sv: H**ks nyheter

Jag måste dock säga tvärtom om deras täcken, eller åtminstone ett av dem. Köpte ett vintertäcke från Hööks 2007, och är supernöjd! Det håller fortfarande vinterkylan stången och har inte gått sönder så som några andra täcken jag köpt har gjort.
 
Sv: H**ks nyheter

Ett av det dryga 15tal schabrak från Hööks som jag har, har blivit blekt i tvätten...

Trots det är ALLA andra i mycket bättre kvalite än ett av dom från Equalityline som jag också har... DET blev riktigt "slirvigt" i första tvätten :-(

Och då tvättar jag ALLTID schabraken efter varje gång dom använts...

Dessutom gillar jag FÄRGGLADA schabrak som har stor risk för att fälla färg vid tvätt.... men ändå har inget hänt med dom utan det som tappade färgen var ett marinblått...

P.s. Jag har t.o.m. gamla vojlockar från B***jes från 80-talet som inte är urtvättade ännu... d.s.
 
Sv: H**ks nyheter

KL

Jag är lite nyfiken på stigbyglarna från Equi Wing - vad tror ni om dem? Står att det är en säkerhetsstigbygel, men funderar på vad själva säkerhetsfunktionen är. Någon som har sett dem i butiken?
 
Sv: H**ks nyheter

JAg tycker dom har bra saker. Och i min prisklass oxå. Jag har inte råd med dyra "nöjes" ridkläder etc. Men på h**ks,och ibland my O*e kan jag unna mig ngt nytt emellanåt.
Jag tycker stövlarna va snygga och såg massa annat jag gärna skulle lägga vantarna (slantarna) på.
Vinter och regntäcken har jag som tur är så många att jag skulle kunna öppna eget:D
Men jag fyller snart år och alla vet att stövlar ligger etta på listan, så det räknar jag kallt med att få i present:D
Mig själv däremot ska jag till vintern köpa rejäla nya vinterplagg, och det ska jag göra på h**ks.
Däremot kan jag tycka b*rjes har riktigt dålig kvalite.
 
Sv: H**ks nyheter

tycker bara att de mer och mer härmar andra märken :P som de nyaste stövlarna. en blandning av Nikes och tretorns.
 
Sv: H**ks nyheter

tycker bara att de mer och mer härmar andra märken :P som de nyaste stövlarna. en blandning av Nikes och tretorns.

Och det förekommer aldrig i andra branscher eller?

Jag har inte råd eller lust att köpa Lee-jeans, så jag köper billigare jeans. Sambon köper alltid Asics-skor, men jag köper billigare. Är det hemskt, pinsamt och dåligt av mig att göra så? :cool:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 549
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 982
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 086
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp