H**ks nyheter

Sv: H**ks nyheter

Hittade inget som jag fick något direkt köpsug av. Hitttade något jag dock tyckte var sjukt ful och över drivet GM Artemis tränset:eek: Helt otroligt fult! Ser jag detta irl kommer jag nog spy:angel:
 
Sv: H**ks nyheter

Jag tyckte Artemis-tränset var ganska fint :)

Fick inget direkt ha-begär av nyheterna, det nya klinkertränset + förbygeln var snyggare än föregångaren, men jag brukar alltid bli besviken på läderkvallan hos dem.

Tyckte att bomhållarna + skenan var en riktigt bra idé! Rimligt pris ockå.
 
Sv: H**ks nyheter

håller med om bomhållaren+ skenan :D nu blir man sugen på att hopppa ;)
jag har inte fått min katalog än, hoppas på i morgon ;D
är det någon som köpt något än/ varit i butiken och kollat på sakerna?? :D
 
Sv: H**ks nyheter

Mig själv däremot ska jag till vintern köpa rejäla nya vinterplagg, och det ska jag göra på h**ks.
Däremot kan jag tycka b*rjes har riktigt dålig kvalite.

Har också mycket kläder därifrån som har hållit i massor med år...

Det är vanliga västar, tröjor, vantar och mössor, jackor... you name it...

Tror den äldsta jackan är en grön vinterjacka med avtagbar fleecejacka.
Fleecejackan använder jag varje dag i stallet under vintern, jaa jag menar verkligen varje dag då jag slänger den i tvättmaskinen varje lördag när jag kommer hem från stallet, när den är färdigtvättad slänger jag in den i torktumlaren och vipps är den torr och fin till kvällens insläpp m.m.
Den gröna ytterjackan i bomull använder jag vår-sommar-höstjacka. ÄLSKAR den då den har massor med fickor för alla sorters prylar :love:
När jag köpte den ?
Någon gång i början/mitten av 90-talet....

Undrar om någon annan "lågpris"affär kan matcha det... :angel:

P.s. Jah har inte fått någon katalog ännu :(
 
Sv: H**ks nyheter

*kl*

Har inte hunnit hem och kollat om katalogen kommit än, men snart så! dock har jag varit inne på hemsidan och ser att de har MASSOR av fint i brunt som jag vill ha....min prins är ju så fin i brunt och beige... :) det kommer att bli dyrt det här... :D
 
Sv: H**ks nyheter

Har också mycket kläder därifrån som har hållit i massor med år...

Det är vanliga västar, tröjor, vantar och mössor, jackor... you name it...

Tror den äldsta jackan är en grön vinterjacka med avtagbar fleecejacka.
Fleecejackan använder jag varje dag i stallet under vintern, jaa jag menar verkligen varje dag då jag slänger den i tvättmaskinen varje lördag när jag kommer hem från stallet, när den är färdigtvättad slänger jag in den i torktumlaren och vipps är den torr och fin till kvällens insläpp m.m.
Den gröna ytterjackan i bomull använder jag vår-sommar-höstjacka. ÄLSKAR den då den har massor med fickor för alla sorters prylar :love:
När jag köpte den ?
Någon gång i början/mitten av 90-talet....

Undrar om någon annan "lågpris"affär kan matcha det... :angel:

P.s. Jah har inte fått någon katalog ännu :(

Det varierar säkert från produkt till produkt(precis som oftast i övriga affärer)
Dock har jag tyvärr haft lite dålig erfarenhet från saker jag köpt där:( Och då har det ju inte ens vart värt det för att det är billigt,tyvärr
 
Sv: H**ks nyheter

KL

Har inte fått katalogen idag, men har bläddrat i den på hemsidan.

Det ÄR ju knappt några nyheter! Kan vara därför suget inte blev så stort, kanske? ;)

Mest nya kläder, men de är så lika de gamla. Var det mer än ett enda nytt träns, t.ex?
 
Sv: H**ks nyheter

Jag blev tvungen och springa ner till postlådan och titta när jag såg att några hade fått katalogen redan, och gissa vad som låg där!!?
3 kataloger och min lönespec!!

Det var nog meningen att jag skulle shoppa.
Jag hitta en hel del brunt som min fux skulle va väldigt fin i..
 
Sv: H**ks nyheter

Var på Hööks i Uddevalla idag o kikade, var lite sugen på denimridbyxorna, de helskodda, men oj vilken dålig passform... :( köpte iaf lite barnridkläder på rean (hälften av redan reapriset!) och en fin grimma till buspojken som lekt av sej sin gamla.
 
Sv: H**ks nyheter

Och det förekommer aldrig i andra branscher eller?

Jag har inte råd eller lust att köpa Lee-jeans, så jag köper billigare jeans. Sambon köper alltid Asics-skor, men jag köper billigare. Är det hemskt, pinsamt och dåligt av mig att göra så? :cool:

what?? läste inte någonstans att jag tyckte det var dåligt?? hur fick du det till att jag tyckte SÅ??? sa bara vad jag tyckte om ny katalogen
 
Sv: H**ks nyheter

ingen hit deras nyheter, men URSH vilken hemsk framside bild :(
 
Sv: H**ks nyheter

Tyckte en del schabrak var fina speciellt bruna allroundschbraket med oranga kantband :love: och det cremefärgade showmaster legend. :)
Nån som har inhandlat?
 
Sv: H**ks nyheter

Jag har beställt "Ridbyxor CRW rutiga", hoppas dom är snygga :)
Blev lite frustrerad över att dom typ bara hade 34 på ett par enda ridbyxor, hade helst velat ha ett par andra ridbyxor.
Sen tycker jag clinchertränset är snyggt, och jag råkar nog förmodligen klicka hem ett schabrak senare också :angel:
 
Sv: H**ks nyheter

Fick min idag:laugh:
Tyckte denimridbyxorna såg snygga ut. Men får se när de prövas på...
Annars tyckte jag det var en oväntat tråkig katalog. brukar alltid vara massa saker man gärna vill ha...
 
Sv: H**ks nyheter

*kl*

Jag var in i butiken idag på lunchen för jag ville se och testa de fodrade vinterridstövlarna - men de hade inte kommit in i deras lager ännu....men var på ingång så kanske i nästa vecka? *håller tummarna*

Hann inte kolla på så mycket mer men fick med mig en katalog hem som jag ska kolla i till kvällen...
 
Sv: H**ks nyheter

Jag gillar Showmaster Contour II schabraket med lila kanter (det grå var inte helt fel det heller).
Det nya klinkerstränset var snyggt, men min häst har för grovt huvud - hon skulle se ut som en elefant i det ;)

Hade inte Lena Furberg-fleecetäcket sett ut som om det hade en massa små morötter på sig, hade det varit aktuellt :p
Lädergrimman skulle jag vilja pilla på, men den verkar helt ok.
 
Sv: H**ks nyheter

Hittade några få saker som jag skulle vilja ha, men jag känner mig nästan lite beviken - det var ju inga wow-nyheter.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 548
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 982
Senast: pews1972
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 086
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp