H**ks nyheter

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare elifet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 262
  • Visningar Visningar 23 922
Sv: H**ks nyheter

Funderar på de nya fodrade ridstövlarna, de var snygga för att vara vinterstövlar tkr ja, inte stora och klumpiga lixom , sen så gillar jag GM Delfi-tränset men det är ju inte nytt.. =P

Får fortfarande leta vidare efter snygga benskydd till min pålle som måste ha stl cob/M .. Svårt att hitta snygga och till bra pris.. -.-

Jag har inte hunnit känna på något än.
Förhoppningsvis blir det i slutet av månaden :laugh:

Då kan jag känna på tränsen :D

Hittade inget som jag fick något direkt köpsug av. Hitttade något jag dock tyckte var sjukt ful och över drivet GM Artemis tränset:eek: Helt otroligt fult! Ser jag detta irl kommer jag nog spy:angel:

Haha och jag har blivit total kär i det. . Bläddrar i katalogen och hamnar på den sidan hela tiden. . Men har inte klämt och känt på det irl så det kanske inte är lika snyggt som jag tycke det ser ut att vara . Skulle iaf vara fint på min svarting. .

kl
någon som vet om neoprenbootsen för 99 kr är samma som dom som finns på horze? måste köpa nya men hööks har ju gratis frakt nu så då blir det billigare därifrån.

jag tycker några av dressyrtränsen är snygga, men varför envisas dom med att göra alla dressyrsaker endast i svart??? är många som har brunt ju! det ena har dom visserligen i ljusbrunt, men det har ju typ inga dressyrryttare.... :crazy: samma med deras kläder, borde finnas i flera färger! nästan alla jackor i år är svarta, kan det bli tråkigare.....

fast iår har dom gjort fler bruna träns.. annars brukar det bara vara pullartränsen som är bruna.. så det går ju framåt :)

*kl*
åh vad jag stör mig på att de har så dålig fantasi! :p Kolla in deras täcke highland.. och så googlar ni på shires+highlander..
Total ripoff och dessutom till och med namnet. Blir ju nästan lite pinsamt :D
Undrar om de hoppas att någon ska tänka "oohh har hööks börjat sälja bra täcken"" och köpa det ändå? :angel:

nu har katalogen kommit hem till mig med :D
blev lite besivken på jeansridbyxorna,
de helskodda var inte alls lika snygga i katalogen :S

Men folk har ni fel på synen:o Tycker det där modet med bred nosgrimma och smalt pannband bara har gått lite långt nu. Speciellt fodret i nosgrimman USCH!

Pannbandet var rätt okej :D

Tror de var likadana. Kollade lite på dem eftersom Horze hade slut på storleken jag skulle ha och även Hööks, men har för mig att de var likadana.

En sak om deras täcken, det ÄR verkligen dåliga täcken man får för det överpriset man betalar för dem och en annan sak att tänka på är att de är MYCKET TYNGRE än många andra täcken, det är inte bra för hästarna!

Hittade inget som jag fick något direkt köpsug av. Hitttade något jag dock tyckte var sjukt ful och över drivet GM Artemis tränset:eek: Helt otroligt fult! Ser jag detta irl kommer jag nog spy:angel:

haha, jag som blev helt kääär i det tränset! :love:
Speciellt då det finns i X-Full :D

Jag anser att Hööks är hästarnas H&M ungefär ;) Bra basutrustning, men vill man ha den bästa kvalitén och lite extra i designen shoppar man någon annanstans?! Ganska käck jämförelse tycker jag! :p (Handlar ofta basplagg på H&M och samma åt hästen på Hööks bara så alla vet att jag inte sågar på nått sätt)

Jag ska troligen införskaffa:

- CRW Stövel och hjälmbagen (röd)
- Box och trailerväskan (den med massa praktiska fack för det man använder ofta)
- De snygga Showmaster gold hopp/allround schabraken i svart, vitt och marint med tillhörande luvor (vardagslyxiga :love:)
- En förbygel i svart läder med mässing och avtagbar martingal (gryyymt snygg) :bump:
- Safehorse termometer
- Luddsett i 4-delar :p

Ska till hööks på lördag och spana in allt! :d

*kl*

Någon som har koll på kvalitén på CH Anatomisk lädergjord och på CH Lädergjord med magplatta? Någon som köpt eller klämt på i butik?

Jag har två CH-gjordar i läder, en lång anatomisk (säkert den du menar!) och en lite svängd dressyrgjord.

Är jättenöjd med båda, de känns väldigt välgjorda och prisvärda. Bra stumhet i resåren och fint läder. Inga dåliga sömmar eller andra konstruktionsmissar. :laugh:

Knapplån

Ser inte 4cm-nosgrimmorna i katalogen väldigt olika ut i bredd? :cool: Någon som sett dem i verkligheten och kan bekträfta/dementera?

Menar du kandaret? om, så tittade jag på det i butik i måndags, det är riktigt bred maffig nosgrimma.

En sak om deras täcken, det ÄR verkligen dåliga täcken man får för det överpriset man betalar för dem och en annan sak att tänka på är att de är MYCKET TYNGRE än många andra täcken, det är inte bra för hästarna!

:bow::bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 950
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 389
Senast: Lavinia
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 600
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 096
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka