H**ks nyheter

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare elifet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 262
  • Visningar Visningar 23 922
Sv: H**ks nyheter

Nä, det stod på hemsidan att de skulle öppna i örebro, men inte när, det är väl kanske inte helt klart.

det var annons i tidnigen idag om att de sökte butikschef bland annat :D så förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan hööks kan öppna i örebro :D Vad tror ni, marieberg?

Det måste ju bli marieberg! kan inte tänka mig nått annat.
jag funderar på o söka faktiskt, det skull epassa mig perfekt och jag har den utbildning de kräver.
fast det är längre, säkert sämre arbetstider och jag skulle inte tro att jag får samma lön som jag har på mitt jobb idag.
i den här krisen vill man inte byta när man har ett fast jobb.. Inte för att jag tror att jag skulle få det, men..

De har fått in ett ljust täcke med 100g fyllning och nylonfoder!! :bow::bow:
Nu kanske tom jag kan köpa höökstäcken igen!

De har fått in ett ljust täcke med 100g fyllning och nylonfoder!! :bow::bow:
Nu kanske tom jag kan köpa höökstäcken igen!

Bättre sent än aldrig! :D

Jag hade behövt det där täcket redan före vintern, men tack och lov hittade jag ett hos Horze. Men strimlar hon det så kan jag ju lätt köpa ett nytt nu då! ;)

KL

Katalogen är bläddringsbar på hemsidan nu!

Blev jätteglad när jag såg att de hade elastiska lindor, det var också på tiden.
Tills jag såg att det var med KNYTBAND!?!?!! :eek:

Jag vet att det fortfarande förekommer, men mest som sjukbandage. Men även på sjukbandage borde väl kardborre vara funktionellt?

Hallå, det är 2010 nu, och "opraktiskt" har väl sällan varit en cool retrofaktor?:cool:

Men vem vet, i dagens allmäna brist på lindor så kanske jag köper en omgång? ;)

KL

har också bläddrat i den nya katalogen på internet. Tycker det var en besvikelse. Jag har ju bruna grejer och det fanns bara ett täcke och det var halvhals (gillar inte det pga manskav) det snygga nya bruna schabraket fanns inte i dressyrmodell och inga nya snygga mörkbruna dressyrträns. Varför envisas de med ljusbrunt eller enbart svart?? Det nya CH Cardiff är ju iofs mörkbrunt men tycker nosgrimman är för smal och tråkig och det hade gärna fått vara rundsytt.
Det enda jag gillade var en del kläder och de nya dressyrskydden (de vita då..).
Inte så mycket nytt.. :mad::mad:

Jag känner ofta besvikelse inför katalogerna nuförtiden...

Orsaken är troligen att jag redan har det mesta jag behöver, så prylarna ska vara superperfekta i färg och liknande om de ska väcka intresse. Halvbra duger inte, för då duger likagärna de saker jag redan har, liksom.

Det var roligare när man var nybliven hästägare och "behövde" allt.;)

Ja precis.

Man kan inte bara "köpa ett schabrak", utan man måste dessutom lyckas hitta en omgång matchande benskydd eller lindor, som dessutom ska vara snygga och av rätt modell.

Då är det ibland enklare att bara låta bli...:o

Fick för övrigt katalogen i lådan nyss! :laugh:

Jag fick min katalog i brevlådan precis. Är inget större fan av hööks, men det katalogen är rolig att bläddra i :)

jag har precis hämtat min i postlådan,ska nu sätta mej i soffan med en kopp kaffe o lusläsa katalogen:)

Jag har oxå fått min katalog idag, och mitt paket med saker från rean.
Vi kanske skulle starta en ny tråd om katalogen 2010? denna är ju gammal.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 950
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 389
Senast: Lavinia
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 600
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 096
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka