Bukefalos 28 år!

hade ni anmält?

marieka

Trådstartare
Mina föräldras hund(bordercollieblandning) blev attackerad för några dagar sen och biten över ryggen. Hunden som bet slet sig och attackerade när pappa hade gått förbi. Det blev inga stora skador som tur väl är men hade det varit min lilla hund så hade hon nog varit död. HUnden ifråga bor på mitt område och nu tycker jag det är olustigt. Det är en stor hund. Dem har inte anmält eftersom det bara blev småsår, men om det hade varit jag så hade jag nog anmält fast det kanske inte är så tror mening? Vad händer när man anmäler?
 
Sv: hade ni anmält?

Jag hade i första hand pratat med ägaren. Om den inte förstår allvaret i det hela och det händer igen så hade jag anmält.
 
Sv: hade ni anmält?

hmm. fast nu var det inte ägaren som var ute med hunden utan hans far. Vem ska man prata med i så fall? Båda två ?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 332
Senast: Migo
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 060
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 160
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp