Bukefalos 28 år!

Hästar äger!!1

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

idde

hej alla häst älskare!!
vilka har föräldrar som är alärgiska :confused: kan ni svara ialafall jag har det moch jag rider inte men älskar hästar :love: :p
 
Sv: Hästar äger!!1

jag har en medryttar-skötarkompis vars fader och broder är pälsallergiker.
Kompisen rider men måste alltid vara noga att byta kläder och duscha i källaren.
 
Sv: Hästar äger!!1

Vi har två allergiker i stallet ,dom klarar sig bra iockmed att dom rider ute.
deras bror att mer sjuk och dom måste byta om i ett föråd.

Hej!emindy, jag kommer också från Umeå
 
Sv: Hästar äger!!1

Mina bonusdöttrars mamma är allergisk, och det är väldigt noga med att duscha och byta kläder innan de åker till henne. Tyvärr kan hon inte ens smyga in i ridhuset och sitta på läktaren när de rider, eller vara i närheten av stallet alls, så hon har aldrig sett dem rida. Trist.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej! Minns en film jag såg när jag var yngre men som jag verkligen inte kan hitta och minns inte namnet, kanske någon känner igen den...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Milene
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 188
Senast: co-SMAD4
·
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 989
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 290
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp