Jag har sedan igår kväll fastnat på fem olika reklamer:
Philips, itabygg, Ikea, AJ och Netonnet.
Philips, itabygg, Ikea, AJ och Netonnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provar nu med ytterligare en ändring i annonskoden för banners mellan inlägg.
Möjligen tar det en stund innan det slår igenom.
Jag har även en annan undran, ni som har problem är det så att ni ignorerar många trådar, borde inte påverka kan jag tycka, men har sett att vissa verkar ha för vana att ignorera trådar varje dag, vilket väl egentligen inte är tanken med funktionen och skulle kunna leda till seghet.
Jag provar nu med ytterligare en ändring i annonskoden för banners mellan inlägg.
Jag har även en annan undran, ni som har problem är det så att ni ignorerar många trådar, borde inte påverka kan jag tycka, men har sett att vissa verkar ha för vana att ignorera trådar varje dag, vilket väl egentligen inte är tanken med funktionen och skulle kunna leda till seghet.
Jag ignorerar inte några trådar.Jag provar nu med ytterligare en ändring i annonskoden för banners mellan inlägg.
Nu fastnar jag helt plötsligt inte någonstansJag provar nu med ytterligare en ändring i annonskoden för banners mellan inlägg.
Jag fastnar igen nu tyvärr...Kanske, kanske den sista ändringen gjorde någon nytta, men det har jag trott minst en gång tidigare.
Det borde räcka att be om visning av banners en gång per sida men provade nu att göra det för varje banner.
Provade även att välja auto-storlek på bannern men det ledde ibland till onödigt höga banners på mobilen så det tog jag bort igen.
Jag lyckades för några timmar sedan dock se problemet på min mobil. För vissa banners hände inget när man försökte skrolla med fingret på bannern, men för mig fungerade det om jag höll fingret nedanför eller ovanför bannern.
Jag också.Jag fastnar igen nu tyvärr...
Kanske, kanske den sista ändringen gjorde någon nytta, men det har jag trott minst en gång tidigare.
Det borde räcka att be om visning av banners en gång per sida men provade nu att göra det för varje banner.
Provade även att välja auto-storlek på bannern men det ledde ibland till onödigt höga banners på mobilen så det tog jag bort igen.
Jag lyckades för några timmar sedan dock se problemet på min mobil. För vissa banners hände inget när man försökte skrolla med fingret på bannern, men för mig fungerade det om jag höll fingret nedanför eller ovanför bannern.