Michis
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Askur
Flytta
Vi har ridhus, och det är GULD. Både på vintern och på sommaren.
Sen har vi ju både fantastiska ridvägar, ovalbana, rundcorall och paddock utöver ridhuset. Men just ridhuset är något jag verkligen inte skulle välja bort.
Eller så köper ni bara våran granntomt och flyttar hit![]()
Enorm skillnad på hull mot tidigare, bra jobbat! Går inte att säg på bild om det är lagom hull utifrån bilden, men oavsett så är det ju jättestor skillnad.![]()
Tack! Äntligen är han lagom i hull, tyvärr magrade han lite i höstas (framförallt efter B's flytt) och så fick han kolik också, men nu har vi ökat givan ännu mer, både hö och kraftfodret. Man kan räkna alla revbenen men de syns nästan inte (ibland när han travar kan man skymta revbenen). Han är fruktansvärt pigg och han har fått sån arbetsvilja helt plötsligt, han vill verkligen ut och jobba!![]()
Härligt!
Revbenen tycker jag är lite svårt, nu vet jag inte hur Filipuss är, men ofta när de varit tjocka med depåer så blir revbenen så himla framträdande när resten av kroppen är lagom. På Godi kände jag mig nästan elak, för på honom skymtade revbenen, men gick han upp lite så de inte syntes så tydligt så fick han depåer på rumpan och halsen/bogen.
Så himla härligt med ny energi, särskilt när de får en nytändning på äldre dar.![]()
Var kan man hitta den?Har sett den isländska filmen Hross i oss (Of horses and men) ikväll. Är helt tagen, vilken film. Otroligt foto, musik och känsla.. och hästar så klart. Annorlunda och inte en film man glömmer i första taget. Har ni sett den?
Har sett den isländska filmen Hross i oss (Of horses and men) ikväll. Är helt tagen, vilken film. Otroligt foto, musik och känsla.. och hästar så klart. Annorlunda och inte en film man glömmer i första taget. Har ni sett den?